Skip to main content

پاسخ به یک ناشناس

پاسخ به یک ناشناس
اقبال اقبالی

پاسخ به یک ناشناس
ناشناس محترم
امیدوارم شرایطی فراهم گردد تا شما نه بعنوان ناشناس، بلکه با هویت خود و چشم در برابر چشم در مورد مسائلی که طرح کردید، گفتگو کنیم.
1- شما نوشتید:
"آقای اقبالی شما چطور از سکولاریسم و از دمکراسی دم می زنید که بیست چهار ساعت با بسیار جعل و تحریف بر علیه دیندارها می نویسید ؟"
من خوشحال می شوم که از "بسیار جعل و تحریف بر علیه دیندارها" یک مورد را اثبات کنید تا بجای سمپاشی، روشنگری کرده باشید. تردیدی نیست که علیه اسلام سیاسی (اسلام در حکومت ویا معطوف بحکومت سیاسی) بکرات نوشته و خواهم نوشت. پیکار با حکومت اسلامی و آمران و عاملان جنایات 40 ساله در ایران، در جبهه های سیاسی، فرهنگی، ایدئولوژیک و نظامی (این بخش را حکومت بمردم تحمیل می کند)، از پیش شرط های آماده سازی جامعه ایرانی برای گذر از استبداد و استقرار آزادی،داد و دمکراسی در کشور است.

2- شما ادعا کردید که من "علیه دیندارها" می نویسم. جمله تان را کامل می کنم که "علیه دینداران حکومتی" می نویسم. وگرنه ما را با باورهای مردم نتنها ستیزی نیست، بلکه بر این اعتقاد هستیم که ازادی وجدان، عقیده و ادیان در یک نظام لائیک دمکراتیک میسر است. مبارزه علیه دینداران حکومتی از خاستگاه آزادی دینداری و دینداران در جامعه است و لاغیر!
3- من کسانی را که در سنگرهای کردستان برای آزادی، سکولاریسم، داد و دمکراسی می جنگند، نه تروریست، بلکه شریف ترین و شجاع ترین کسان می دانم که به مبارزه علیه سلطه فاشیست ها بپا خاسته اند. ما با آنها در مبارزه علیه استبداد و بربریت داعشی ها (در ایران، عراق، سوریه، ترکیه و .. ) همدل و همصدا هستیم.

با احترام
اقبال