Skip to main content

با تشکر فراوان از جواب روشن و

با تشکر فراوان از جواب روشن و
Anonymous

با تشکر فراوان از جواب روشن و کوبندۀ آقای اقبالی ، من همان شخص ناشناس هستم . هر حال بعضی نوشته های ما متاسفانه بدست شما نمی رسد . من تلاش خواهم کرد دوباره اتهام های وارده برای شما را مستند بکنم. اما اگر شما آقای اقبالی واقعا سکولار و دمکرات هستی و در آن شکی ندارید. پس چرا تنها مخالف اسلام سیاسی هستید ؟ چرا مخالف سایر دین های سیاسی نیستید ؟ شما بخوبی می دانید اکثر کشورهای اروپای امروز بدست احزاب مسیحی و یا کوالسیون با احزاب مسیحی اداره می شوند . ارمنستان و اسرییل غیر از این نیست . این استاندارد دوگانه شما از کجا ناشی می شود ؟ علاوه بر این

علاوه براین شما ترور و جنگ مسلحانۀ کردها را حمایت می کنید و می نویسید این ترور ها از برای دمکراسی است ! لطفا نمونه بیاورید در کجای دنیا با جنگ و ترور دمکراسی پیاده شده است ؟
تازه اگر فردا امریکایها سر بریدن مخالفین پیشمرگه ها را بدست پیشمرگه ها افشا کند ، چه خواهید گفت ؟ باز خواهید گفت با سربریدن ها ، دارد دمکراسی پیاده می شود ؟
حقیقتا برای ایران ما افراد سکولار و دمکزات بسیار نیاز هست ! اما انسان نمی تواند جانبدارانه در طرف ترور باشد و ادعا کند دمکرات هست !