Skip to main content

با درود

با درود
Anonymous

با درود
دست اتهام معمولا با سابقه بد حکومت اسلامی با ترورهای میکونوس و زنده یاد بختیار و برومند و شرفکندی و فرخزاد به حق به سمت او نشانه میرود. البته نمیدانم این شخص چقدر مهم بوده که جمهوری اسلامی در این موقعیت حساس بخواهد دست به این عمل ناشیانه بزند تا همگی اینگونه مثل گاو پیشانی سفید دست اتهام خود را بسمت او نشانه روند.

سئوال دیگر این است که این شخص با سابقه ترور و بمب گذاری و قتل چطور راست راست در خیابانهای اروپا تردد میکرده بدون اینکه اینترپول کاری با او داشته باشد؟

البته نباید احتمالهای دیگر را نادیده انگاشت ممکن است این قتل تسویه حساب گروهی یا حتی بخاطر مسائل اخلاقی باشد. هنوز هیچ چیز معلوم نیست و نبایستی سراسیمه گروه یا شخصی را بیهوده متهم نمود.

در ضمن اپوزوسیون باید اخلاقی اندیشیده و اینگونه سراسیمه هرکس که بمب گذاری و قتل و ترور میکند را در جبهه اپوزوسیون قرار دهد.

اینگونه اشخاص بد یا خوب برای اهداف قبیله ای و شخصی خود دست به اسلحه میبرند و بهتر است نامبرده را بجای اپوزوسیون جمهوری اسلامی! اپوزوسیون یکپارچگی ایران بدانیم زیرا در غیر این صورت ما حاکمیت کنونی و کشور ایران را ناخواسته در یک جناح قرار میدهیم.
بایستی میان اپوزوسیون و افرادی اینچنین خطی پررنگ ترسیم شود که اینگونه ریسمان را با افعی اشتباه نگیریم.