Skip to main content

جناب ناشناس که مرا تروریست

جناب ناشناس که مرا تروریست
Anonymous

جناب ناشناس که مرا تروریست خطاب کردی
نمیدانم شما چگونه اینطور زیرکانه موفق به این کشف شدید که بنده از عوامل تروریست حکومت اسلامی هستم اما به هر روی باید به شما تبریک گفت بخاطر این اکتشاف بزرگ!!!
در تمام نوشته من گفته شده قبل از رسیدگی پلیس نبایستی به قاضی رفت و کسی را مقصر اعلام نمود چه اینکه این امر غیر اخلاقی میباشد. اینکه جمهوری اسلامی n تا ترور انجام داده دلیل نمیشود n+1 مین ترور کار او باشد. همانطور که خردمندان میدانند کارل پوپر استقراء را رد کرد و در امور فلسفی و سیاسی ممکن است نتیجه گیری استقرایی ما را به خطا ببرد. به هر روی یکی از تروریستها بظاهر دستگیر شده و امیدواریم نتیجه آن بزودی مشخص شود.

جناب مولا نیسی به ظاهر خیلی کم اشتها تشریف داشتند و خواهان جدایی خوزستان و بوشهر و بندرعباس و جزایر خلیج فارس از ایران بودند این است که بنده گفتم نبایست افعی را با ریسمان اشتباه گرفت.

یعنی هر کسی که گفت من با حکومت مشکل دارم نبایستی در صف اپوزوسیون قرار گیرند. دشمن دشمن من لزوما دوست من نیست و این از خرد بدور است که با کسانی دوستی کنیم که بعد از انجام کار به سراغ ما بیایند. دشمنی با حکومت به معنی دوستی با پان ترک پان عرب و پان کرد و مابقی کسانی که هستی ما را هدف گرفته اند نمیباشد.

ترور کاری مطرود و مذموم است اما این بهانه نمیتوان اعمال تروریستی جناب مولا نیسی در انفجار چند خط لوله نفت! انفجار در چند اداره دولتی همچون اداره آب اهواز! ترور چند نفر در خوزستان و.... را تایید نمود.

برای اطلاع شما شعر زیر را از حافظ بزرگ گذاشته ام تا شاید با درک این فرمایش فلسفی موفق به فهم مقاصد بنده شوید:

نه هر که چهره برافروخت دلبری داند // نه هر که آینه سازد سکندری داند
نه هر که طرف کله کج نهاد و تند نشست // کلاه داری و آیین سروری داند
هزار نکته باریکتر ز مو این جاست // نه هر که سر بتراشد قلندری داند

امیدوارم موفق به درک فحوای فرمایش حافظ بزرگ شوید.