Skip to main content

جناب سازاخ سلام؛

جناب سازاخ سلام؛
بهنام چنگائی

جناب سازاخ سلام؛
شما با دلگرمی عجیبی، و توام با یک غرور رومانتیک، به پیدایش فردای بهتر، زدودن گرسنگی بشریت و تسخیر کرات توسط او و ...چنین نوشته اید:

تا صد سال آینده همه کارها بوسیله ربوت انجام خواهد شد و احتمالا حداکثر یک ملیون نفر بر روی کره زمین باقی خواهند ماند و مابقی برای اکتشاف و استقرار در کرات دیگر، زمین را ترک خواهند کرد ، دیگر بهره کشی و فکر کردن به نان شب و خانه چیزی مسخره بنظر خواهد آمد، دیگر دوران تنگ نظری و گرسنگی چیزی مسخره بحساب خواهد آمد، و تئوری های مارکس و انگلس و لنین و استالین و مائو و انور خوجه تفکراتی مسخره و ماقبل تاریخ محسوب خواهد شد

خوب برادر گرامی! لااقل برای ما روشن می کردید تا آن صدسال آتی، این ساختار جانی، جان و زندگی چند میلیارد انسان را بکام خویش خواهدکشید. دوست گرامی یادتان نرود که در هرثانیه دو کودک از گرسنگی و بیماری می میرند.

بنا برین، من لازم می دانم بگویم:

تا زمانیکه همچنان یک کودک در جهان ما از گرسنگی بمیرد که روزانه هزارها می میرند؛ تا آنزمان این ساختار پلید انگلی و هریک از سرمایه دارها آن از دید من، یک جنایتکار ضدبشری محسوب می شوند.

آیا شما همین حالا نمی بینید در یمن چه خبر است؟ و بخاطر جنگ مذهبی مافیای خامنه ای با خانواده ی عربستان سعودی، و به تبع فرصت طلبی غارتگرانه ی امپریالیسم آمریکا در منطقه، بیست میلیون انسان در خطر مرگ و بیماری و فلاکت قراردارند!

به من روشن و سرراست بگویید: مسبب این همه فاجعه های داعشی، و در همریزی ارزش های انسانی اخلاقی در ایران و جهان کیست و برای چیست؟ جز خودکامگی مذهبی، آنهم در راه حفظ قدرت سیاسی و سپس انباشت بیشتر ثروت توده ها؟!
باسپاس