Skip to main content

سرکار خانم آتوسا نجف لوی، شما

سرکار خانم آتوسا نجف لوی، شما
تبریزی

سرکار خانم آتوسا نجف لوی، شما می گوئید: ( ..... برای حل بسیاری از مسائل اولین اصل شنیدن است ..... ) و ( ..... چرا گوش ها برای شنیدن مسائل یک ملت کر می شوند؟ ..... ) خانم نجف لوی، پرسش من از شما این است: "مسائل" و گرفتاری ها و دردها و رنج های ملتی به نام ملت ایران چیست؟ روشن است که همه خواهند گفت آن چه که مردم دردمند و درمانده و گرسنه ایران دچارشان هستند تورم تازنده، گرانی های جهشی، ورشکسته شدن بانک ها و به تاراج رفتن دارائی مردم، بیکاری، بی پولی، کارتن خوابی، کمبود کالا، کمبود دارو، بازار سیاه، نابرابری حقوقی زن و مرد، به زنجیر کشیده شدن زنان ایرانی با حجاب سیاهی و تباهی، شکنجه و کشتار زندانیان سیاسی و غیر سیاسی در زندان ها و شکنجه گاه های رژیم آخوندی و ..... هستند، بانوی بزرگوار، اکنون به این پرسش ساده من پاسخ دهید که آن چه که پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی .....

..... می گویند و می نویسند با هزاران درد و رنج مردم به زنجیر کشیده شده ایران کوچکترین پیوندی دارند یا نه؟

سخنان پان آریاها را به گفته خودتان بشنوید چون شما یاد گرفته اید که بشنوید: آیا خشایارشاه دوهزار و پانصد سال پیش عطسه کرد یا نه؟ آیا فردوسی هزار سال پیش سرفه کرد یا نه؟ آیا نژاد اهورائی آریائی هنگام آمدن به ایران یکراست به ایران آمد یا نخست به هندوستان رفت و سپس از آنجا به ایران آمد؟ آیا آرامگاه کورش پیش از مرگ کورش ساخته شد یا پس از آن؟ کورش پدر ماست، عرب دشمن ماست! باید به جای تقویم عرب ها تقویم میترائی و آریائی را به کار برد! آذربایجانی ها ترک نیستند و آذری هستند و آذری ها هم از نژاد اهورائی آریائی هستند! و .....

سخنان پان ترک ها را به گفته خودتان بشنوید چون شما یاد گرفته اید که بشنوید: گفتگو به زبان مادری برای ما از نان شب هم واجب تر است! باید مجسمه فردوسی از شهرهای آذربایجان برداشته شود! سومری ها ترک بودند! باید روزی به نام تومریس در تقویم آذربایجان به ثبت برسد! باید فارس ها و کردها از شهرهای آذربایجان بیرون بروند! باید آخوندی پیدا کنیم تا فتوی دهد و ازدواج ترک ها را با کردها و فارس ها حرام اعلام کند! (اگر باور نمی کنید که کسی در سده بیست و یکم چنین سخنی را بگوید به این لینک نگاه کنید)

http://iranglobal.info/node/55392

خانم نجف لوی، آیا این پرت و پلاها و سخنان صد من یک غاز و بی سر و تهی که پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی می گویند و می نویسند آن "مسائلی" هستند که شما می گوئید "اولین اصل" برای "حل آنها" این است که باید آنها را شنید؟ و سپس گلایه کرده و می گوئید: ( ..... چرا گوش ها برای شنیدن مسائل یک ملت کر می شوند؟ ..... ) آیا چرندنامه های ناسیونالیست هائی که بدبختانه گروهی از آنها نیز در ایران گلوبال لانه کرده و آبروی ایران گلوبال را برده اند "مسائل یک ملت" هستند که گوش ها برای شنیدن آنها کر شده اند؟

آیا "مسائل یک ملت" ساخته شدن دبستان به زبان مادری و زبان پدری و زبان عمه ای و زبان خاله ای است؟ آیا "مسائل یک ملت" ترک بودن سومری هاست؟ آیا "مسائل یک ملت" به کار بردن تقویم من درآوردی میترائی و آریائی است؟ آیا "مسائل یک ملت" عطسه کردن خشایارشاه در دوهزار و پانصد سال پیش و سرفه کردن فردوسی در هزار سال پیش و چگونگی ساخته شدن آرامگاه کورش است؟

خانم نجف لوی، هر کسی که بی سویانه داوری کند خواهد دید سخنانی که پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی پیاپی می گویند و می نویسند با هزاران درد و رنجی که مردم دردمند و درمانده و گرسنه و به زنجیر کشیده شده ایران گرفتار آنها هستند از بنیاد بیگانه اند! تا کنون دیده نشده است که به جز ناسیونالیست های میلیاردرزاده ای که از بس خورده و نوشیده اند که از سیری دارند می ترکند کسانی در میان مردم گرسنه ایران پیدا شده و همه تیره روزی ها و بدبختی ها را رها کرده و سفت و سخت از زبان مادری بچسبند و یا درباره ساخته شدن آرامگاه کورش سخنرانی کنند!

اکنون هم شما نوشته ای را به ایران گلوبال فرستاده اید که یک هرزنامه است! هرزنامه ای که نویسنده اش دریاچه اورمیه را بهانه ای کرده برای نفرت پراکنی ناسیونالیستی و تکرار همان یاوه سرائی های پوچ و خنده داری که پان ترک ها سیل آسا به جهان اینترنت می فرستند! وگرنه در این پان نامه سخن بر سر بازسازی دریاچه اورمیه و گفتار کارشناسانه در آن باره نیست!

سخن کوتاه، سرکار خانم آتوسا نجف لوی، از آریاپرست گرفته تا پان ترک همگی سر و ته یک کرباس هستند، کرباسی به نام ناسیونالیسم! و ستم ستیزان و مردم ستمدیده ایران باید امیدشان را از ناسیونالیسم و پان های رنگارنگ ناسیونالیستی ببرند که در این باره نگاه کردن به نوشتاری در لینک زیر سودمند است

http://iranglobal.info/node/42737