Skip to main content

این خبر هویت کامل فارسی-

این خبر هویت کامل فارسی-
Anonymous

این خبر هویت کامل فارسی- آریایی را بوضوح نشان می دهد- تمامی مراکز صنعتی- بهداشتی را در شهرهای تورکمن نشین و آذربایجان نابود کرده شیراز و سمنان و... را آباد می کنند.
به گزارش خبرگزاری میکروفون نیوز (محا) نماینده تبریز در مجلس ایران گفته است که بیمارستان 320 تخت خوابی که کلنگش در تبریز به زمین زده شده است، در شیراز ساخته می شود. به نقل از "شهروند تبریز"، محمد حسین فرهنگی، نماینده تبریز و عضو هیئت رییسه مجلس ایران در جریان سفر روز دوشنبه هفته قبل علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران به تبریز در آذربایجان در شمالغرب ایران، از او به دلیل انتقال این بیمارستان به شیراز در جنوب غرب ایران انتقاد کرده و گفته است که این بیمارستان تامین اجتماعی از نیازهای تبریز بود و در حال حاضر بیمارستان موجود پاسخگوی بیماران نیست و بیماران زیادی پشت درها در انتظارند.

به گفته فرهنگی، کلنگ این بیمارستان دو سال پیش توسط همین وزیر کار در منطقه خاوران تبریز زده شده است که از مصوبه های اصلی دولت ایران بوده است. فرهنگی افزوده است که در شهر صنعتی سهند در حومه تبریز که یکی از مراکز تجمع کارگری شرق آذربایجان است، هیچ اقدامی صورت نگرفته است در حالی که وزیر کار قول احداث یک درمانگاه داده شده بود. او همچنین از نیاز به تجهیزات و احداث درمانگاه در شهرهای اطراف تبریز همچون سراب، صوفیان و ملکان نیز سخن گفته است. انتقاد از 14 سال بلاتکلیفی گروه صنعتی ماشین سازی تبریز نماینده تبریز همچنین از وزیر کار ایران خواسته است که به بلاتکلیفی 14 ساله "ماشین سازی تبریز" خاتمه دهد. او از بی توجهی وزیر به دستور رییس جمهور ایران برای انتقال سهام ماشین سازی به گروه سرمایه گذاری تامین اجتماعی "شستا" انتقاد کرده و گفته است انصاف نیست یکی از مراکز مهم صنعتی تبریز و کشور ۱۴ سال با چنین مشکلات و وضعیتی مواجه باشد.