Skip to main content

دوستان دست اندرکار این سایت

دوستان دست اندرکار این سایت
Anonymous

دوستان دست اندرکار این سایت محترم تاکنون ده ها هرزنامه نقل شده از سایتهای جعلی که ادعا میکنند در داخل حکومت منابع موثقی دارند درج نموده است. گرچه جنابعالی میفرمایید کامنتهای خوانندگان میتواند جلوی دروغ پراکنی را بگیرد اما نکته در اینجاست چرا بایستی خبری که صحت و سقم آن توسط بنگاههای خبرپراکنی معتبر تایید نشده چاپ گردد چون این خود کمک به انتشار دروغ است.

جالب اینجاست که گاها سایت محترم ایران گلوبال حتی از درج بعضی از کامنتهایی که در مقابل اخبار دروغ ارسال میشود خود داری میکند و این بسیار از اعتبار سایت محترم میکاهد. کامنتهایی که حاوی هیچگونه مطالب موهن هم نمیباشد برای مثال بنده دیشب کامنتی در مورد خبر "روژی کورد" با عنوان "عدم اعتماد علی خامنه ای به سپاه و سران کنونی اش و تلاش در راستای تشکیل نیرویی موازی" که توسط خانم نجفی درج گردیده بود نوشتم اما متاسفانه ...........

یا در خصوص پست آقای محمدرضا لوایی تحت عنوان "مولّفه هاى ايرانيّت كنونى ( تمركزى بر متن جناب دوشوكى )" تاکنون دو بار کامنت فرستادم که آخرینش دیشب بود. بنده با صرف زمان بسیار زیاد (چند ساعت) برای نوشتن کامنتهای همراه با رفرنس تمام مساعی خود را بخرج دادی که خدای ناکرده مطلبی وجود نداشته باشد که نویسنده گرامی و خوانندگان از آن رنجیده خاطر گردند................. اما متاسفانه سایت محترم از درج آنها خود داری نمود!!!

اگر قرار است در مقابل دروغ عکس العمل نشان دهیم و درج کامنتهای روشنگر خوانندگان میتواند بنگاههای خبر پراکنی و افراد حقیقی و حقوقی را مجبور به درج اخبار درست نماید چاپ نکردن کامنتهای غیر موهن میتواند یک معیار دوگانه باشد که نهایتا باعث سرخوردگی فرستنده کامنت میشود.

با سپاس از شما