Skip to main content

جناب جمال ، اولا در آمریکا

جناب جمال ، اولا در آمریکا
کیانوش توکلی

جناب جمال ، اولا در آمریکا ،روسیه و چین مراکز ی وجود دارد که آزمایش های اتمی را در سطح جهان رصد می کند.این مراکز، تا کنون هیج ادعایی نکرده است. بنظر من سایت فارسی آمدنیوز و سایت کردی روژی کورد بطور سیماتیک دست به جعل ودروغ می زنند با این استراتژی که دروغ هر چه بزرگتر باشد، باور آن راحت است.متاسفانه سیاسیون مخالف رژیم، دقت عمل ندارند وهر چی بنفع افکار خود ببینند، بدون تعمق آن را پخش می کنند. نگاه کنیم به دلایل روژی کورد،.این سایت ادعا می کند که در سپاه پاسداران دارای نفوذ بسیار بالایی است(سایتی که دارای چنین نفوذی باشد ، آن را اعلام نمی کند )دوم میگوید چوناین زلزله ، پس زلزله نداشته است، پس این انفجار هسته ای بود. در ادامه نگاه کنید به استدلال سایت روژی کورد:

روژی کورد با توجه به دسترسی ویژه اش به منابعی در داخل سپاه تروریستی پاسداران و برخی از نهادهای ویژه، به کنکاش در این باره پرداخته است"
خوب ، نفوذ چه ربطی به تخصص آزمایش اتمی دارد. این سایت اشاره به"به اطلاعات چهار نمونه در این باره از مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران در این باره دقت نمائید.":

براساس گزارش مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این دو زمین لرزه در ساعت ۳.۴۹دقیقه صبح امروز با قدرت ۲.۷ ریشتر در موقعیت جغرافیایی ۳۵.۱۲۷شمالی و ۴۷.۲۱۰ شرقی در موچش رخ داده است.
ساعت ۳.۵۳ دقیقه هم بار دیگر زلزله‌ای به بزرگی ۲.۳ ریشتر در موقعیت جغرافیایی ۳۵.۷۳ شمالی و ۴۷.۲۵۱ شرقی در عمق ۵ کیلومتری زمین موچش در کوردستان را لرزاند.
ساعت ۵ و ۲۶ دقیقه هم در عمق ۸ کیلومتری زمین در شهر موچش زمین لرزه‌ای به قدرت ۳.۳ ریشتر در موقعیت جغرافیایی ۳۵.۱۴۰ شمالی و۴۷.۲۳۲ شرقی امروز شنبه اتفاق افتاده است.
در ساعت ۵.۲۸ دقیقه هم زلزله‌ای به قدرت ۸.۲ریشتر در موقعیت جغرافیایی۳۵.۲۴۳ شمالی ۴۷.۱۳۴ شرقی در سنندج رخ داد.
اینجاست که منابع روژی کورد از داخل خود سپاه تروریستی پاسداران و با پیگیریهای متعدد و موشکافانه خود، به واقعیت موضوع که همان “آزمایش اتمی جمهوری اسلامی ایران” است پی می برند. مکان این آزمایش تاکنون نامشخص است و تلاشها برای رونمایی بیشتر از این واقعیت ادامه دارد.
دو نکته زیر را جهت تایید مدعای خویش مطرح می نمائیم:

یک: زلزله عادی پس لرزه دارد. اینک چندین ساعت از زمان بروز و وقوع این زمین لرزه سپری شده است، تاکنون به طور دقیقی منتظر وقوع پس لرزه بوده ایم که در هیچ نقطه ای از این دایره وسیع، حتی یک پس لرزه نیز رخ نداده و گزارش نشده است.

دو: عمق این زلزله ۱۱ کیلومتر بوده است، شعاع آن نیز به حدی کم بوده است که این اتفاق را با زمین لرزه متفاوت می کند. شاید این سوال مطرح باشد که چرا با وجود گستردگی و شدت غیرمعمول این زلزله، خسارات جانی و مادی زیادی دربر نداشته است. اینجاست که باید به عمق این زلزله که ۱۱ کیلومتر اعلام شده است توجه نمود. عمق این زلزله که منتج از انجام آزمایشی اتمی یا موشکی دارای کلاهک هسته ای بوده است، تنها ۱۱ کیلومتر بوده است از اینرو شدت تخریب آن زیاد نبوده است و تلفات آنچنانی وسیع دربر نداشته است. هرچند بر اساس آمارها تاکنون در قصر شیرین ۷ کشته درپی داشته است اما این امر بیشتر می تواند ناشی از غافلگیری اشخاص باشد تا مسائل مرتبط به زلزله."
خوب دوستان گرامی ، تشخیص زلزله با آزمایش اتمی ، کار متخصصین زلزله و مسایل هسته ای است، نه یک سایتی که توسط چند نفر اداره می شود