Skip to main content

با تسليت به انانى كه قربانى

با تسليت به انانى كه قربانى
Anonymous

با تسليت به انانى كه قربانى طبيعت و بى لياقتى در مديريت حكومتى ضد بشرى شده و ميشوند. حكومتى كه در حل بحرانهاى طبيعى در داخل كشور عليل و در ايجاد بحرانهاى غير طبيعى در خارج از كشور ركورد شكن است.
اين يك حقيقت است كه حكومت جهل و جنايت براى رسيدن به اهداف تبهكارانه خود، از كشته ها پشته ميسازد و در اين راه هيچ مرزى نميشناسد. اگر هم بخواهد روزى بمبى امتحان كند قطعا توجهى به جان انسانها ندارد چرا كه در باور انان زمين اسارتگاه انسانهاست پس رها شدن از اين اسارتگاه هدف اوليه است ( البته همان ها در عمل مرگ را براى همسايه خود خوب ميدانند).
اما در رابطه با اين مقاله و تعجيل نويسنده ان در اثبات و قبولاندن يك احتمال. هرگاه اين نويسنده عجول كمى صبر ميكرد تعداد زياد پس لرزه ها را ميتوانست ببيند يا بشنود يا بخواند و ديگر با نوشتن جملات ذيل خود زنى نكند.

"یک: زلزله عادی پس لرزه دارد. اینک چندین ساعت از زمان بروز و وقوع این زمین لرزه سپری شده است، تاکنون به طور دقیقی منتظر وقوع پس لرزه بوده ایم که در هیچ نقطه ای از این دایره وسیع، حتی یک پس لرزه نیز رخ نداده و گزارش نشده است."
حال انكه تعداد زيادى پس لرزه گزارش شده و حتى فيلم هاى ان موجود است كه بعنوان مثال هنگام كمك رسانى پس لرزه اى شديد رخ ميدهد.
باور كنيد كه اين حكومت به اندازه چندين حكومت هم نسلش جنايت كرده و لازم نيست اينگونه خود زنى كنيم.