Skip to main content

درود بر روحیه انسانگرا و

درود بر روحیه انسانگرا و
Anonymous

درود بر روحیه انسانگرا و لیبرال این بزرگمرد تاریخ ایران
اگر افرادی همانند عباس عبدی (بازجوی خشن امیرانتظام) و دیگر دانشجویان پیرو خط امام که ایران را اینگونه به پرتگاه انداخته و باعث جنگ 8 ساله ایران و عراق و دشمنی دیرینه با آمریکا شده و امروز خود را اصلاح طلب معرفی میکنند اندکی شرافت داشته باشند تنها بخاطر ظلم بزرگی که در حق نلسون ماندلای ایران کردند خود را باید از این زندگی نکبت بار خلاص نمایند.
خانم ابتکار (خواهر مری) که سخنگوی این افراد بود در مصاحبه ای که داشتند اشغال سفارت آمریکا را بسیار درست و خردمندانه ارزیابی نمود. این سخنان مرا بیاد این صرب المثل انداخت که اگر اشغال یک سفارتخانه خارجی برای ملت ایران آب نداشت برای افرادی همانند خانم ابتکار نان دارد.
پس از فاش شدن نوار صوتی ایت الله منتظری در مورد قتل عام 67 جناب پورمحمدی گفت که بیاد ندارد شبی با

ناراحتی و عذاب از قتل آن افراد سر بر بستر نهاده باشد باید گفت افرادی مانند عباس عبدی شکنجه گر عباس امیر انتظام و خواهر مری از سردستگان این اجامر و اوباش هرگز در خصوص این عمل ضد انسانی دچار عذاب روحی و روانی نمیشوند.

خواهر مری که خود یکی از عوامل این عمل جنایتبار بوده و اشغال سفارت آمریکا را عملی درست و حساب شده قلمداد میکند در مورد دختر و دیگر بستگانش که در آمریکا مقیم هستند سکوت اختیار میکند. باید گفت وقاحت انتها ندارد .
امیر انتظام تنها بخاطر پیشنهاد انحلال مجلس خبرگان مورد خشم خمینی قرار گرفت و اراذل و اوباشی که سفارت آمریکا را اشغال کردند با طرح اتهام واهی یعنی جاسوسی برای آمریکا او را به زندان فرستادند.
وقتی برای اولین بار پس از سالها از زندان مرخصی گرفت در مصاحبه ای با رادیو آمریکا پرده از قسمتی از جنایات حکومت و لاجوردی در زندان های ایران برداشت. وی برای مثال گفت" دختر خانمی از اعضای مجاهدین خلق در زندان اوین مورد تعرض یکی از پاسداران قرار گرفت! پس از اینکه لاجوردی به زندان مراجعت نمود این دختر خانم لب به شکایت گشود که ناگهان لاجوردی سیلی بر گوش وی نواخت و گفت: ای منافق تو باید افتخار کنی که یک برادر سپاهی با تو نزدیکی کرده است"
فردای همان مصاحبه با رادیو آمریکا! امیر انتظام بخاطر شکایت فرزند لاجوردی دو باره به زندان فرا خوانده شد.

این بزرگمرد لیبرال هرگز در مقابل ظلم خاموش نماند حتی زمانی که بناحق زندانی این حکومت گردید. او همه کسانی را که بدو ظلم نمودند بخشید. حتی آیت الله محمدی گیلانی را که حکم دادگاه را صادر کرد بخشید و حتی به دیدارش رفت.

ایران به داشتن افرادی اینچنین آزادیخواه و لیبرال باید بخود ببالد. همانطور که مصدق سیاست را با اخلاق آشتی داد امیر انتظام نیز به تاسی از او همیشه و در هر حال اخلاق را پیشه خود در امور قرار داده است.

زنده باد عباس امیر انتظام نلسون ماندلای ایران