Skip to main content

با درود

با درود
Anonymous

با درود
اینکه ترامپ نماینده قشر خاصی از سرمایه داری که نفع خود را در ایجاد جنگهای منطقه ای و فروش اسلحه میبنند واضح و مبرهن است. به هر روی آمریکا و جهانیان بایستی تاوان ریاست جمهوری ترامپ را بدهد همانطور که ایرانیان تاوان ریاست جمهوری احمدی نژاد و رهبری شخصی که نظرش به ایشان نزدیکتر بوده است را میدهند. اما نکته در اینجاست که بجای نگارش متنی بیطرفانه! نظرات خود را با نوشتاری یکسونگرانه به خوانندگان تحمیل کنیم و این از ارزش متن میکاهد. متن فوق متاثر از دوران جنگ سرد و فرشته بودن شرق در مقابل خصلت اهریمنی غرب بوده که این نگاه ایدئولوژیک و یکسونگرانه هیچگاه ما را به حقیقت رهنمون نخواهد نمود مخصوصا هنگامی که گفتید

"هر کشوری که از آمریکا و انگلستان و روسیه و فرانسه و کلاً از کشورهای قدرتمند صنعتی اسلحه بخرد، آگاهانه یا بی خبر غلام حلقه بگوش این قدرت‌ها خواهد بود" یک مانیفست حزبی است ......اینکه چه کسی غلام حلقه بگوش است و چه کسی غلام غیر حلقه بگوش! را باید خوانندگان یک مقاله تحلیلی خود تشخیص دهند نه نویسنده بخواهد با القائات خود ذهن خوانندگان را به سمتی که دوست دارد بکشاند.


با پوزش بسیار متن بالا حائز ارزش تحلیلی نبوده و بیشتر احساسات و خشم نویسنده را منعکس مینماید.
از خانم نجف لوی که تاکنون چندین هرزنامه و اخباری جعلی را از منابع غیر موثق درج نموده اند انتظار میرود در انتخاب خبر یا متن تحلیلی دقت بیشتری مبذول فرمایند.

با سپاس