Skip to main content

این کامنت را که آقای پیروز

این کامنت را که آقای پیروز
آتوسا نجف لوی

این کامنت را که آقای پیروز نوشتند، جناب توکلی حذف کردند ولی من از ایشان خواستم تا این کامنت را بگذارند تا یکسری مسائل در اینجا شفاف سازی شود.
_آقای پیروز یا افراد دیگر که با نام مستعار در این سایت می نویسید، موضوع بر سر فروش اسلحه به حاشیه نشینان خلیج فارس و عربستان سعودی است و این تهدید از جانب عربستان سعودی تهدیدی جدی خواهد بود. سوال من از شما این است: آیا شما افرادی بیسواد سیاسی هستند و یا اگر افراد باسواد هستید چرا بحث را به حاشیه می کشید.
_اگر نظر شما بر این است که یک خانم نمی تواند در مسائل سیاسی وارد شده و دارای نظر باشد پس شما نیز تفکرات ولایت فقیه دارید که ۵ سال یک کتاب من را بدلیل ورود در حوزه ادیان ممنوع کردند. اگر این تفکر را دارید پس مرا با شما بحثی نخواهد بود زیرا که شما همان نظری را در مورد محارم خود دارید که در اینجا در مورد من نوشتید.
اگر قرار باشد بانوان فعال سیاسی را

..‌. که شما فرمودید بنامید( که بنده شرم دارم از بازجوئی تفکرات شما) پس باید خانم آنگلا مرکل، کلینتون، آنگ سان سوچی، بزرگ بانوی سیاست خانم تاچر را ف..سیاسی نامید.
روزگاری مردان کتابهایی را بنام دین نوشتند و به خورد ما دادند از کتاب پیدایش عهد عتیق که تفکر زن ستیز دارد تا ...الخ ولی امروز زنان دنیا هوشیارتر از آن هستند که در چاله های تفکری شما گیر بیافتند و پا پس بگذارند.
دنیای امروز همانگونه که همیشه گفته ام؛ دنیای فراجنسیتی است و ما زنان همانگونه که در انگلیس با دادن جان خود در میدان اسب دوانی تا ... از حق خود دفاع کرده ایم، امروز نیز استوارتر از قبل می ایستیم و حق آزادی و مشارکت خود را در همه ی عرضه های اجتماع بازپس خواهیم گرفت.