Skip to main content

سرکار خانم آتوسا نجف لوی

سرکار خانم آتوسا نجف لوی
Anonymous

سرکار خانم آتوسا نجف لوی
نمیدانم جنابعالی از دست اندر کاران سایت ایران گلوبال هستید یا نه! در صورت مثبت بودن جواب یاسد عرض کنم هر متنی که توسط شما منتشر شود جدای از صحت و سقم مطلب میتواند برای خوانندگان نظر سایت تلقی شود. وقتی برای چندین بار اخباری دروغ و جعلی را از یک سایتی بی اعتبار که ادعا میکند منابعی در حکومت داشته و سپس خبر مربوطه دروغ از آب در می آید انتشار میدهید این میتواند به اعتبار سایت و انتشار دهنده خبر تاثیر منفی داشته باشد و تداوم آن میتواند حتی بازی با شعور خوانندگان باشد.
در ضمن جواب جنابعالی کاملا مغلطه است چون با فرضی غلط میخواهید نتیجه ای درست بگیرید! نوشتید "اگر ما بخواهیم طبق سلیقه یک نفر که اخبار را جعل! می داند( در صورتیکه بسیاری از خبرها برگرفته و یا تحلیل از سایت های خبری معتبر داخلی و خارجی می باشد) هیچ مطلبی را به کنکاش نگذاریم.....

شما چگونه اعتبار سایت "روژی کورد" که عادت به دروغ دارد را با بی بی سی و سی ان ان و صدها خبرگزاری معتبر جهان یکی میدانید؟
خبر دریاچه ارومیه کجایش از یک منبع خبری معتبر است؟ ادعای خشک کردن عمدی دریاچه ارومیه توسط حکومت به منظور استفاده از اورانیوم آنقدر سخیف است که حتی پان تورکهای کمی منصف هم از خواندن آن میخندند.

خبر بی اعتمادی خامنه ای از سپاه و ایجاد نهاد موازی که جنابعالی از سایت مربوطه منتشر فرمودید نیز هرزنامه ای بود که هیچ مبنا و اساس عینی در آن وجود نداشت و صرفا روژی کورد به قول خودش از طرف منابعی معتبر در سپاه آن را نقل کرد.

عجیب این است که سایت محترم ایران گلوبال با وجود بی اعتباری سایت پان کوردی فوق خبر آزمایش هسته ای در ایجاد زلزله کرمانشاه را (توسط یکی دیگر از همکاران سایت ایران گلوبال) منتشر نمود و حالا هم انتشار مطلبی موهن از جناب پورشجری در مورد امام هستم شیعیان...........

مطلب فوق نیز که شما از جناب پورشجری منتشر نمودید کم از بقیه مطالب منتشر شده نداشته که در کامنت ذیل به باگهای آن اشاره کردم. آزادی بیان از اصول اساسی جوامع مدرن بوده که مدرنیته برای انسان به ارمغان آورده است اما این بدان معنی نیست که ما آزاد هستیم هر چه خواستیم بگوییم بدون تبعات . آزادی به همراه خود مسئولیت را بهمراه دارد بعبارتی آزادی بیان بدون مسئولیت در هیچ جای جهان وجود ندارد.

استوارت میل در کتاب بیاد ماندنی خود "رساله ای در باره آزادی" عنوان میکند ما نباید از انتشار اخبار غلط واهمه داشته باشیم! اتفاقا وجود آزادی بیان و نشر اخبار غلط باعث درخشان شدن خبر درست میشود. البته شما آزاد هستید هر خبری اعم از دروغ یا راست را منتشر کنید اما از خوانندگان انتظار نداشته باشید که دروازه نقد را ببندند و اعتبار اخبار شما و اعتماد به سایت شما کما فی السابق باشد.

با سپاس