Skip to main content

این اصول نه گانه در این

این اصول نه گانه در این
کانال سیزده

این اصول نه گانه در این بیانیه جنبش سکولار دمکراتها در کدام کنگره و در کدام سال توسط شرکت کنندگان تصویب شده اند؟
آقای دوشوکی، آیا شما هم این مصوبه بند 9 که می گوید مفاهیمی جعلی و ارتجاعی و تجزیه طلبانه را تصویب و امضا کرده اید یا همه اینها تراوشات ذهنی و توهمات خودبزرگ بینی خود دائی جان ناپلئون کبیر و سکولار است؟ چون این کنگره های سکولار دمکرات هرگز اعلامیه یا تفاهم و بیانیه و اصولی را بیرون نداده اند. فقط بقول خود دائی جان ناپلئون کبیر و سکولار پلاتفرم سالانه ای بوده و است برای اظهار نظر و سخنرانی. پس معلومه سر همه را شیره مالیدند. و از طرف آنها اصول و بیانیه تصویب کرده اند. چون افراد و گروه های وابسته به کنگره ملیت های ایران همه در این جلسات سالانه شرکت می کردند. اگر آنها از این اصول بخصوص بند 9 خبر داشتند که حضور آنها و تائید آنها از این بند واویلا است.
اعتراض دائی جان ناپلئون

کبیر و سکولار به صدای آمریکا مصداق همان ضرب المثل "گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه پیف پیف بو می ده" . دائی جان ناپلئون کبیر و سکولار را به صدای آمریکا راه نمی دهند. حالا میگه پیف پیف بو می ده. شما چه نوع دمکرات هایی هستید که به رسانه ها حمله می کنید چون با شخص شخیص دائی جان ناپلئون کبیر و سکولار که مرشد اعظم و مرجع تقلید سکولاردمکراتها است مصاحبه نکرده اند و بجای سخنرانی ایشان ویدئو دوشوکی را پخش کرده اند. آخه توهم و خود بزرگ بینی هم باید حد و اندازه ای داشته باشد. فقط دونالد ترامپ و مرشد اعظم و مرجع تقلید به رسانه ها حمله می کند چون گزارش بر وفق مراد آنها نبوده.

در این بیانه "پیف پیف بو میده" با توهم و دشمن پنداری شدید آمده است "از سوی دیگر، استفاده از نام و آبروی ما برای تقویت آن نشست دیگر". حالا مورچه چی است که کله پاچه اش چی باشه. تازه بر عکس شده. این بازتاب خبر گسترده جلسه شورای دموکراسی خواهان ایران بود در رادیو فردا و صدای آمریکا و العربیه و رسانه های مختلف دیگر باعث شد که برخی متوجه شوند جلسه دیگری هم در کلن آلمان بوده. شما بجای تشکر از صدای آمریکا، طلب کار هم شده اید؟ عجب؟

شورای دموکراسی خواهان ایران در بند 7 بیانیه خود بر حفظ تمامیت ارضی ایران تاکید کرده اند. مساوی دانستن فعالان قومی و گروه های دیگر با چرخ پنجم (یا ستون پنچم) و کارگزار بیگانگان و اتهامات دروغین و بی پروا بر علیه آنها که در بیانیه پایانی خود بر حفظ یکپارچگی و تمامیت ارضی ایران تاکید کرده اند، بسیار شرم آور و نشانه شونیسم افراطی ضد قومی است.

آقای دوشوکی و دیگران باید به این اتهامات سخیف و زشت و ظالمانه جواب بدهند و حضور خود را در این جمع شونیستی و ضد قومی متوهم تحت عنوان سکولاردمکرات توجیه کنند. من این ایمیل را برای آقای دوشوکی هم می فرستم تا به این اتهامات زشت و نادرست که همیشه توسط جمهوری اسلامی و شونیست های از نوع نژاد آریایی کورش کبیر بر علیه فعالان قومی تکرار می شود، جواب بدهند.
بهروز