Skip to main content

در کامنتی که قبلا جناب تبریزی

در کامنتی که قبلا جناب تبریزی
کانال سیزده

در کامنتی که قبلا جناب تبریزی در مورد برادران "روستایی" از شکنجه گران تبریز که در این حکومت به مقام ژنرالی رسیده اند یکی از برادران ... کامنتی نوشته بود که بسیاری از فعالان آذربایجان از عامی تا باسواد آکادمیک بدان اعتقاد دارند. ایشان فرمودند"یک بازجوی تورک هرگز تورکهای آذربایجان را شکنجه نمیکند بلکه وظیفه او شکنجه دادن فارسها است" (نقل به مضمون)
در چند سال قبل هم رضا براهنی از قشر فرهیخته این فعالان در خصوص تظاهرات مربوط به کاریکاتور مانا نیستانی مقاله ای نوشتند که در آن اشاره کردند که سرکوب تظاهرات توسط ماموران غیر تورک بوده است!!!
در زمان انقلاب نیز شاه میگفت که تظاهر کنندگان از کشور دیگر آمده چون مردم ایران عاشق شاهنشاه هستند. آخوندها نیز تمام حرکات مردمی از جمله تظاهرات کوی دانشگاه در 18 تیر 78 و همچنین جنبش سبز مردم ایران را منتسب به آمریکا و انگلیس و اسرائیل

نمودند چون ملت ایران عاشق امام خمینی و خامنه ای است و نمیتواند عکس های آنان را به آتش بکشد.
در همین راستا ذوالفقاری های ترک زنجانی به همراه افشاریهای زنجان که بیشترین مجاهدت ها را بر ضد فرقه دمکرات پیشه وری نمودند نمیتوانند تورک باشند و بایستی فارسهایی باشند که در قالب ترک به ملت آذربایجان خیانت نمودند چون "تورک تورکی فارسا ساتماز"
در تظاهرات میدان 7 تیر برای احقاق حقوق زنان این "مردان" نیروهای انتظامی بودند که چادر بر سر کرده و دست به سرکوب زنان زدند چون هیچ زنی نمیتواند چماق بر سر زنان دیگر خرد کند!!!

مگر ممکن است حکومت اسلامی بدون داشتن حامیانی از میان همین مردم بتواند پابرجا باشد؟ مگر آذربایجانی ها از نژاد برتر و گوهری پاک هستند که نمیتوانند به خودشان خیانت کنند؟

در همین راستا باید گفت برادران روستایی و دیگر سرکوبگران در تبریز و دیگر شهرهای آزربایجان باید فارسهایی باشند که از استانهای دیگر برای سرکوب جنبش آزربایجان جنوبی به اینجا آمده اند!!!

خداوند شفای عاجل عنایت فرماید