Skip to main content

جناب لوایی گرامی

جناب لوایی گرامی
کانال سیزده

جناب لوایی گرامی
نکته ای که در کامنت قبلی از یاد بردم این نوشته جالب شماست آنجا که فرمودید "....بنابراين حتى كم شدن يك تار مو از سر فرزندانمان بايد نگرانمان كند و بايد آنها را حداقل به لحاظ انديشندگى در فضايى باز و آزاد به خوانش متون آزادى و رهايى ترغيب نماييم"
از همین روست که جنابعالی و دوستانتان در خصوص زلزله کرمانشاه که باعث مرگ و زخمی و بی خانمان شدن تعداد زیادی از انسانهای بیگناه شده است یا عکس العملی نشان ندادید یا آنرا با لودگی از سر خود وا نمودید چون آنها "تورک" نبوده و درد انسانهای دیگر به ما ربطی ندارد!
اصولا ما تورکها از گوهری پاک بوده و با انسانهای دیگر فرق داریم. اتفاقا در جواب کامنتی از یکی از کاربران بنام "تبریزی" که در خصوص برادران "روستایی" از شکنجه گران تبریز افشاگری نمودند یکی از برادران همفکر شما کامنتی نوشته بود

که نظر بسیاری از فعالان جدایی خواه آذربایجان از عامی تا باسواد آکادمیک بدان نزدیک است.

ایشان فرمودند"یک بازجوی تورک هرگز تورکهای آذربایجان را شکنجه نمیکند بلکه وظیفه او شکنجه دادن فارسها است" (نقل به مضمون)
در چند سال قبل هم رضا براهنی از قشر فرهیخته این فعالان در خصوص تظاهرات مربوط به کاریکاتور مانا نیستانی مقاله ای نوشتند که در آن اشاره کردند که سرکوب تظاهرات توسط ماموران غیر تورک بوده است!!!

در زمان انقلاب نیز شاه میگفت که تظاهر کنندگان از کشور دیگر آمده چون مردم ایران عاشق شاهنشاه هستند. آخوندها نیز تمام حرکات مردمی از جمله تظاهرات کوی دانشگاه در 18 تیر 78 و همچنین جنبش سبز مردم ایران در سال 88 را منتسب به آمریکا و انگلیس و اسرائیل نمودند چون ملت ایران عاشق امام خمینی و خامنه ای است و نمیتواند عکس های آنان را به آتش بکشد.

در همین راستا ذوالفقاری های ترک زنجانی به همراه افشاریهای زنجان که بیشترین مجاهدت ها را بر ضد فرقه دمکرات پیشه وری نمودند نمیتوانند تورک باشند و بایستی فارسهایی باشند که در قالب ترک به ملت آذربایجان خیانت نمودند چون "تورک تورکی فارسا ساتماز".

در تظاهرات 22 خرداد 85 میدان 7 تیر در اعتراض به نقض حقوق زنان در قوانین اسلامی! این "مردان" نیروهای انتظامی بودند که چادر بر سر کرده و دست به سرکوب زنان زدند چون هیچ زنی نمیتواند چماق بر سر زنان دیگر خرد کند!!!

در همین راستا باید گفت برادران روستایی و دیگر سرکوبگران در تبریز و دیگر شهرهای آزربایجان باید فارسهایی باشند که از استانهای دیگر برای سرکوب جنبش آذربایجان جنوبی به اینجا آمده اند!!! چون ما آذربایجانی ها از گوهری پاک هستیم و هیچ مامور آذربایجانی نمیتواند یک تورک آذربایجانی را شکنجه کند.

سوسیالیسم با ناسیونالیسم سر ناسازگاری دارد اما ترکیب آن ماده سمی و خطرناکی همچون سیانید هیدروژن (سیانور) است که انتشار آن میتواند نسل بشر را به کام مرگ بکشاند همچنان که ناسیونال سوسیالیسم هیتلری اینگونه با انسانها نمود. جالب این است که اکثر فعالین جدایی خواه که بنده آنان را فاشیست میدانم کمونیستهایی هستند که امروزه با 180 درجه چرخش تفکر اولترا ناسیونالیسم را ترویج میکنند.


خداوند شفای عاجل عنایت فرماید