Skip to main content

آقای اوغلی گرامی

آقای اوغلی گرامی
کانال سیزده

آقای اوغلی گرامی
از آنجاییکه قبلا فرموده بودید که کمونیست تشریف داشتید و حالا با 180 درجه چرخش راه سرخ گرگ خاکستری را برگزیدید (همچون مابقی دوستان قبیله گرا) باید عرض کنم اتفاقا خیلی ها مثل شما بودند ولی شفا یافتند.

گفتم که کمونیسم و ناسیونالیسم بخودی خود بسیار خطرناک هستند اما ترکیبشان برای بشریت بسیار مهلک هست آنهم ناسیونالیسم از نوع عقب افتاده قبیله ای که تورکها را گوهری پاک میداند که منزه از هر پلشتی میباشند. اتفاقا یک آقایی بود در آلمان بنام هیتلر که ناسیونالیسم آنها بر عکس شما ظاهرالصلاح هم بود. تئوریسینهایی مانند روزمبرگ و فلاسفه ای بزرگ مانند هایدگر او را ساپورت میکردند. اون هیتلر بود با آن عظمتش شفا یافت و .... شما که بمانید. تعریف و تمجید شما از مقالات ... و سرتاسر از

مغلطه همفکرانتان مانند همین نوشته نشان دهنده سطح دانش و آگاهی شماست و نشان میدهد در همان زمانی هم که کمونیست بودید جزو سیاهی لشکر تشریف داشتید. عمده برادران چپ کهنه اندیش در دوران کهنسالی خویش بسر میبرند و این راه را برای تغییر غیر ممکن میسازد اما به هر روی امیدوارم از مدت کوتاهی که از عمر این دوستان باقی مانده است اندکی بر اطلاعات قومی و قبیله ای خود (که از آن طرفداری میکنند) بیافزایند تا از دیدن مقالاتی اینچنین به وجد نیایند.

باشدا آغئل اولماسا بدن عذابدا اولار