Skip to main content

دوستان گرامی، مر شما را گفتم

دوستان گرامی، مر شما را گفتم
تبریزی

دوستان گرامی، مر شما را گفتم پیش از این که برابر دانستن کمونیسم با رژیم شوروی لغزشی دهشتناک است و حتی می توان گفت فروپاشی رژیم شوروی راه را برای پیاده شدن کمونیسم حقیقی در جهان هموارتر کرد زیرا آن چه که در شوروی از میان رفت کمونیسم نبود و سرمایه داری دولتی بود! اما بدبختانه کسانی که فهم درستی از کمونیسم ندارند تا کسی سخن از کمونیسم می گوید فروپاشی رژیم شوروی پیشین را مانند گرزی بر سرش می کوبند! کمونیسم چیست؟ پاسخ: بهره برداری مشترک و برابر مردم یک سرزمین از دارائی های آن سرزمین کمونیسم است!

دوستان گرامی، فرجام تاریخ جهان از میان رفتن مرزهای به جای مانده از زمان برده داری میان انسان ها، از میان رفتن ناسیونالیسم، به جا ماندن یک کشور در همه جهان به نام کره زمین و رسیدن به تک میهنی (اینترناسیونالیسم)، از میان رفتن سرمایه داری و رسیدن به کمونیسم جهانی است! جهان به سوی سوسیالیزه شدن .....

..... سرتاسری می رود و هر کس که در برابر این روند بایستد میان چرخدنده های سوسیالیزه شدن جهان خرد و نابود خواهد شد! هم اکنون رفتن جهان به سوی اقتصادی یکپارچه و هماهنگ، پیوستن همه بخش های کره زمین با ابزارهائی مانند اینترنت و ماهواره، از میان رفتن مرزهای ناسیونالیستی میان کشورهای گوناگون و پدیده های دیگری مانند globalization همگی نمایانگر سوسیالیزه شدن جهان هستند و با این روال در فرجام تاریخ تنها یک کشور در سرتاسر جهان بر جای خواهد ماند به نام کره زمین و گرداننده این کشور نیز همه مردم کره زمین خواهند بود!

پدیده هائی مانند globalization آن چنان که برخی از دوستان چپ گرا می پندارند پدیده ای وابسته به سرمایه داری و یا نشانه بورژوازی کمپرادور نیست بلکه نشانه ای بزرگ و حتی یکی از بهترین و آشکارترین نشانه ها از سوسیالیزه شدن جهان است! یکپارچه شدن و ادغام بسیاری از کارخانه ها در سرتاسر جهان، یکپارچه شدن و ادغام بسیاری از بانک ها در سرتاسر جهان، یکسان شدن پول بسیاری از کشورها مانند کشورهای اروپائی با پولی به نام (یورو) و ..... همگی نشانه های سوسیالیزه شدن جهان هستند! البته سوسیالیسم حقیقی نه سوسیالیسم دروغین و یا همان سرمایه داری دولتی آن چنان که در شوروی دیده شد!

مرزبندی های ناسیونالیستی که در زمان برده داری پیدا شده اند مانند تکه یخی که در دیگی پر از آب جوش افتاده باشد دارند از میان می روند و از میان رفتن این مرزها نشانه ای آشکار برای رسیدن به تک میهنی و سوسیالیسم جهانی است! چنان که مساحت آمریکا و کانادا کمابیش بیست میلیون کیلومتر مربع است اما مرز میان آمریکا و کانادا جز بر روی نقشه های جغرافیائی در هیچ جا یافت نمی شود و مرز میان آمریکا و کانادا از میان رفته است! همچنان که مرزبندی های ناسیونالیستی میان کشورهای اروپائی از میان رفته اند و نام پول بسیاری از کشورهای اروپائی (یورو) شده است! همه این پدیده ها و رفتن جهان به سوی تک میهنی (اینترناسیونالیسم) نشانه سوسیالیزه شدن جهان هستند! به هر روی تک میهنی (اینترناسیونالیسم) با تار و پود سوسیالیسم درآمیخته است و ناسیونالیسم و پندارهای زهرآگین ناسیونالیستی مانند نژادپرستی و زبان پرستی و خاک پرستی و مرزپرستی و کهنه پرستی و مرده پرستی با سوسیالیسم سازگار نیستند!

در ایران چند گروه با کمونیسم ناسازگار هستند، یک گروه گردانندگان رژیم آخوندی و سرمایه داران و زرسالاران وابسته به این رژیم دوزخی هستند، گروه دیگر سرمایه داران و زرسالارانی که وابسته به رژیم ولایت فقیه نیستند و می خواهند رژیم را از چنگ آخوندیسم درآورند و خودشان بهتر و بیشتر از آخوندها و وابستگانشان بخورند و بچاپند! و گروه دیگر ناسیونالیست های وابسته به سرمایه داری و بورژوازی هستند!

بی هیچ اما و اگری راست گراترین راست گراهای جهان ناسیونالیست ها هستند، ناسیونالیست هائی مانند ناپلئون بناپارت شوونیست، کایزر ویلهلم پان ژرمن، بنیتو موسولینی فاشیست، آدولف هیتلر نازی، محمدرضا پهلوی پان آریا، صدام حسین پان عرب، اسلوبودان میلوشوویچ پان سرب و ..... با این روال روشن است که ناسیونالیست ها دشمن کمونیسم خواهند بود و در راه رسیدن ایرانیان به بهره برداری مشترک و برابر مردم ایران از دارائی های ایران و برپائی رژیمی کمونیستی در ایران سنگ اندازی خواهند کرد!

مردم دردمند و درمانده و گرسنه ایران نیز برای رها شدن از دوزخ آخوندیسم و رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه و رسیدن به رژیمی بر پایه مردم سالاری و حق و عدالت باید امیدشان را از ناسیونالیست های وابسته به سرمایه داری و زرسالاری ببرند که در این زمینه نگاه کردن به نوشتاری در لینک زیر سودمند است

http://iranglobal.info/node/42737