Skip to main content

(دنباله) ..... پیوستن ده تائی

(دنباله) ..... پیوستن ده تائی
تبریزی

(دنباله) ..... پیوستن ده تائی کارخانه ها برای به دست آوردن درآمد نیست روشن است که این روش به کار گرفته خواهد شد! پس تا اینجا به جای صد کارخانه خودروسازی ده کارخانه خودروسازی به جا ماندند!

اما برای افزایش دستمزد کارگران و پیشگیری از ناخرسندی آنها و برای پائین آمدن بهای خودروی ساخته شده و برای به دست آوردن سود بیشتر در کشاکش با کارخانه های خودروسازی کشورهای دیگر، ده کارخانه نیز چاره ای جز یکپارچگی نخواهند داشت و سرانجام از صد کارخانه نخستین تنها یک کارخانه بر جای خواهد ماند!

کارخانه های خودروسازی کشورهای گوناگون نیز برای افزایش دستمزد کارگران و پائین آوردن بهای کالای ساخته شده و به دست آوردن سود بیشتر ناچار از به هم پیوستن هستند و برای این کار ناچار از پذیرش صدها میلیون سهامدار هستند که در آغاز بسیاری از این سهامداران کارگران و سرانجام همه این سهامداران کارگرانی .....

..... خواهند بود که در این کارخانه ها کار می کنند و صد درصد سود کارخانه به کارگران خواهد رسید و در فرجام کار یک کارخانه خودروسازی در همه کره زمین به جای خواهد ماند!

به جز کارخانه های خودروسازی کارخانه های دارو، خوراک، نوشاک، پوشاک و ..... نیز چنین فرجامی خواهند داشت و سرانجام ساختاری به نام سرمایه داری در همه جهان از میان خواهد رفت و همه جهان با ساختار کمونیستی گردانده خواهد شد و همچنان که دیده می شود سرمایه داری خودش با دست خودش گور خودش را خواهد کند! مرزهای ناسیونالیستی نیز چون برای ساختار اقتصادی کمونیستی دست و پا گیر هستند از میان خواهند رفت و در همه جهان یک کشور به جای خواهد ماند، کشوری به نام کره زمین و رسیدن به تک میهنی (اینترناسیونالیسم) و این راهی است که جهان و جهانیان هم اکنون در آن گام گذاشته اند!

ناگفته نماند که بسیاری از دوستان چپ گرا پدیده ای به نام globalization که یکی از بزرگترین نشانه های کمونیستی شدن جهان است را پدیده ای وابسته به سرمایه داری و بورژوازی کمپرادور می دانند اما پندار این دوستان نادرست است! اگر این دوستان ژرف اندیشانه به globalization بنگرند خواهند دید که این پدیده نشانه پیروزی کمونیسم و کمونیست هاست نه چیزی مانند بورژوازی کمپرادور و یا نشانه پیروزی سرمایه داری و سرمایه داران!

دوستان گرامی، تا اینجا من کوشیدم با زبانی بسیار ساده با الگوبرداری از سخنان فیلسوف نامدار آلمانی کارل هاینریش مارکس چگونگی به جای ماندن یک کشور در فرجام تاریخ به نام کره زمین و رسیدن به کمونیسم جهانی را بازگو کنم اما باز هم می گویم هرگز و هرگز کمونیسم برابر با سرمایه داری دولتی و آن چه که همگان در شوروی دیدند نیست! پس کمونیسم چیست؟ پاسخ: بهره برداری مشترک و برابر مردم یک سرزمین از دارائی های آن سرزمین کمونیسم است!