Skip to main content

آقا اینهایی را که گفتی میگند

آقا اینهایی را که گفتی میگند
کانال سیزده

آقا اینهایی را که گفتی میگند بخاطر نشر افکار وهابی گری بازداشت شده اند. عربستان سعودی از حدود 20 سال قبل با توزیع پول بین خانواده های عرب در استان خوزستان در سطحی وسیع وهابی گری را بین عربهای خوزستان ترویج نمود. گفته میشود اکثر جدایی خواهان عرب وهابی بوده و در خانه خود اسلحه دارند تا در وقت مناسب اهداف خود را پیاده کنند. اتفاقا در فضای مجازی با چند نفر بحث میکردم میگفتند که تنها عامل اتحاد بین عربها و فارسها مذهب شیعه است که آنهم با توسعه وهابیگری در عربستان (خوزستان) به کل از بین خواهد رفت. ما در موقع مناسب به بیرون خانه ها آمده و فارسهای اشغالگر را از منطقه بیرون خواهیم کرد.
اینهایی که با نام فعال فرهنگی از آنان یاد میشود آنقدر هم فرهنگی نیستند در ضمن در هیچ کجای دنیا یک سازمان حقوق بشر امورش را محدود به یک قبیله و یا قوم خاص نمیکند. از الفاظی مانند فارسیزاسیون و.... میتوان دریافت

که این سازمان به اصطلاح حقوق بشری (سازمان حقوق بشر اهواز) به کجا مربوط بوده! بودجه آن از کجا می آید و چه اهدافی در سر دارد.
حقوق بشر به معنای آن حقوقی است که انسان ها به دلیل این که انسان هستند، از آن برخوردارند. یعنی برای برخورداری از آن حقوق، صرف انسان بودن، فارغ از شرایط مختلف اجتماعی، سیاسی و مذهبی و قومی کافی است. فعال حقوق بشر برای خوش آیند یک گروه قومی گروه قومی دیگر را طرد نمی کند اما این سازمان حقوق بشری تا بحال نشان داده که خود یکی از عوامل نشر نژادپرستی در خوزستان است که گفته اند "کچلین آدینی قویاللار زلفعلی--کورین آدینی قویاللار نورعلی"

اینکه جمهوری اسلامی در حق همه ملت ایران ظلم میکند بر همه واضح و مبرهن است. این ظلم با اتحاد ملت ایران باید از میان برده شود اما جدایی خواهان نژادپرست هیچ جایگاهی در این مبارزه نخواهند داشت.

هزار نکته باریکتر ز مو این جاست // نه هر که سر بتراشد قلندری داند