Skip to main content

آقا یا خانم Anonymous

آقا یا خانم Anonymous
کانال سیزده

آقا یا خانم Anonymous
اینکه فعالان عرب از مدتها پیش با عربستان و امارات و دیگر بیگانگان در ارتباط هستند امری جدید نیست. ما هرگز خیانت خلق عرب که وابسته به صدام و عراق بود در ابتدای جنگ فراموش نمیکنیم.
بنده یک مورد در خصوص قتل "احمد نیسی" که سابقه بمب گذاری و ترور در خوزستان داشت را متذکر شدم که قبل از بررسی دقیق نمیتوان کسی را متهم کرد. این در حالی بود که شما و دوستانتان جمهوری اسلامی را در این قتل دخیل میدانستید قتلی که هنوز معلوم نیست توسط چه کسی صورت گرفته است. آنوقت شما مرا سخنگوی جمهوری اسلامی میدانید در حالی که جنابعالی و دوستانتان هوچیگر تشریف دارید.

اینکه عربستان پول در میان اعراب توزیع میکرده یک خبر موثق است و آنهم به منظور نشر سلفی گری و وهابیت! هم اکنون نیز میبینیم که این فعالان هم تروریست تشریف دارند و هم به لحاظ فکری وهابی و سلفی

در ابتدای دهه 70 شمسی که شروع توزیع پول عربستان بود تعداد سلفی های خوزستان بسیار اندک بود اما حالا درصد بالایی از عربهای خوزستان به سلفی گری و وهابی گری تمایل پیدا نمودند که البته جنابعالی میتوانید خودتان تحقیق مستقل انجام دهید البته اگر صداقتی داشته باشید.
بعد طوری مینویسید که همه مردم خوزستان عرب تشریف دارند که دیگران میخواهند زمینشان را بگیرند و خیابان ها را به اسم خودشان بگذارند!!! نه برادر! بروید کمی صادقانه تحقیق کنید....
در ضمن در خصوص بحث فلسفی اسم بنده از رضا و دولت و ترکپور نتایجی گرفتید که به هیچ روی قابل فهم نمیباشد.