Skip to main content

چند هفته پيش بود كه آريو

چند هفته پيش بود كه آريو
کیانوش توکلی

چند هفته پيش بود كه آريو شهباني بأمن تماس گرفت و مطرح كرد كه از حزب سكولار دمكرات خارج شده است و بعد دلايلش را گفت و خواست كه بهش امكان بدم تا نظراتش را طرح كند ،در ان زمان مسافرت بودم و فتي برگشتم قرار گذاشتيم و ديشب هم اين فضا و امكان به او داده شد و منهم تا انجا كه به فكرم مي رسيد ،با نظراتش بر خورد كردم ،ايرانگلوبال سايت حزبي و خطي نيست ومكاني هست كه مخالفين جمهوري إسلامي مي توانند در كمال ازاد نظراتشات را مطرح كنند و براي مخالفين هر نظر هم به همان اندازه جا و فضا داده مي شود.ما به عقل خواننده و كاربر اعتقاد داريم و در ضمن ژورناليسم دمكراتيك نه مخالف حزبيست و نه مبلغ بدون چون و چرا ان با اين وجود ،شخصا چندين مصاحبه و مقاله و اطلاعيه در تبليغ حزب سكولار و دمكرات از جمله با خانم رياحي ،نوري علا و ديگران گرفتم .بنابراين هيج مصاحبه و گفتگويي به معناي تأييد مصاحبه شونده نيست .

.شخصا هم مخالف حمله نظامي يك كشور خارجي هستم و بر اين نظر مي باشم كه در حال حاضر، حتي امريكا ، عربستان و اسرائيل هم تمايلي به حمله نظامي به ايران را ندارند.
بنابراين ،إعلام مي كنم كه هر كسي از حزب سكولار دمكرات و يا شخصي كه با نظرات آريو شهباني مخالف است مي تواند نظراتش را در كمال أزادي و ارامش و بدون توهين در ايرانگلوبال بيان كند،شخصا در احزاب إستاليني چپ شاهد خفه كردن نظرات مخالفين بوده ام و فكر نمي كردم كه إنسانها ي ازاده اي همچون اعضاي اين حزب ،سكولار دمكرات بخواهند بجاي بر خورد با نظرات مخالفين ،به طرف انگ بزنند و كلماتي چون. خيانت كار و بي شرم برخورد متمدانه اي نيست .بهتر است با نظرات مخالف بر خورد استدلالي و منطقي. شود ،راز و رمز تواني ما همين است