Skip to main content

با درود بسیار

با درود بسیار
کانال سیزده

با درود بسیار
اینکه شخصی طرفدار حمله نظامی به ایران باشد و آنرا با حمله به "جمهوری اسلامی" توجیه کند امری جدید نمی باشد اتفاقا در بدو حمله 2003 آمریکا به عراق گروهی پان کردی بنام پژاک تشکیل شد با این تصور که بعد از حمله آمریکا به عراق نوبت حمله به ایران نیز فرا خواهد رسید و ما کردها باید آمادگی این را داشته باشیم که در ضعف و فتور ایران و ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز کردستان کشور مستقل کردستان را تشکیل دهیم.
این آقایان اینبار با نفوذ در حزب سکولار دمکرات ایرانیان اهداف شخصی خود را اینبار به روش دیگر دنبال میکنند. آخر حمله به ایران چه سودی برای ملت ایران دارد؟ به قطع در حمله به ایران تمام زیرساختارهای افتصادی نابود شده و صدها هزار ایرانی بیگناه از نظامی یا غیرنظامی کشته خواهند شد. کشور ملوک الطوایفی شده و آزادی نیز به همین سادگی بدست نخواهد آمد.

اما این حمله یک سود خواهد داشت و آنهم ایجاد کشور مستقل کردستان.

چند سال قبل با جمعی از دوستان پان کورد ساکن در سوئد بحث میکردم. جالب است تعداد زیادی از این برادران آرزو میکردند که تهران زلزله بیاید تا با نابودی ساختار اساسی آن و از هم پاشی ایران کشور کردستان بتواند ایجاد شود. گرچه نمیتوان این آرزو را خواست عمومی این آقایان دانست اما میتوان نتیجه گیری نمود افکار پلید فاشیستی و ضد انسانی در بین این افراد بسیار رواج دارد. افکاری که با شعار "هدف وسیله را توجیه میکند" خواستار مرگ و نابودی و بی خانمان شدن میلیونها نفر انسان بیگناه میباشد.