Skip to main content

آقای کیانوش توکلی عزیز، ضمن

آقای کیانوش توکلی عزیز، ضمن
کانال سیزده

آقای کیانوش توکلی عزیز، ضمن شادباش و تبریک به مناسبت شیوه ی عمل آزادمنشانه ای که در نشریه ی تحت مسئولیتت پیش گرفته شده است، لازم دیدم، در باره ی اینکه شما می نویسی؛
"بر اين نظر مي باشم كه در حال حاضر، حتي امريكا ، عربستان و اسرائيل هم تمايلي به حمله نظامي به ايران را ندارند واین تهدیدات روزنامه ای ، بیشتر بلوف و بخشی از جنگ روانی است"
در چند جمله نظرم را بیان کنم.
اگر حکومتِ آمریکا همچنان در حزب دموکراتش ادامه می یافت، شاید می توانستم با نظر شما در باره ی عدم تمایل دستگاه اداری آمریکا به حمله نظامی موافق باشم. اما با وجود آقای ترامپ در رأس این دستگاه، که پیگیرانه در حال چینش مهره ها و شرایط در کنار هم است تا به حمله ای نظامی از نوع حمله ی نظامی هم مسلک پیشینش آقای بوش، بساط ج.ا. و شاید ایران را برچیند، زیاد نمی توانم با خوش بینی شما موافق باشم.

بخصوص اینکه امروزه همه ی عالم و آدم می دانند، که جمهوری اسلامی همه یِ نیروهای اپوزیسیونش را یا از دم تیغ گذرانده، و یا منفعل و مضمحل کرده است.
و آنچه از اپوزیسیون ج.ا. هم که در خارج از کشور بر جای مانده ایم، بجایِ نشستنِ دور هم و چاره اندیشی برای حال و آینده ی کشور، مدام بر سر و کله ی هم می کوبیم