Skip to main content

جناب آقای کیانوش توکلی،.. شتر

جناب آقای کیانوش توکلی،.. شتر
ناصر کرمی

جناب آقای کیانوش توکلی،.. شتر سواری دیگر دولا، دولا ندارد. شما سایت ایران گلوبال را که قرار بود مکانی دمکراتیک و با فرهنگی سیاسی متین و پویا و متحرک برای همهء نحله های فکری و جهان بینی های متفاوت باشد را به سایت اسماعیل نوری و این چند نفر که بنادرستی خود را حزب سکولار دمکراسی ایرانیان میدانند، تبدیل کردید.
همین اسماعیل نوری علا که به مناسبت اینکه در سایت ایران گلوبال نظرات مخالفانش را سانسور نکردند، قهر کرد و دیگر در سایت ایران گلوبال مطلبی انتشار نداد. همین اسماعیل نوری علا که باید به مناسبت پیروی از افکار عقب ماندهء دینی شیخ فضل الله و خمینی در برپایی و در اوایل انقلاب اسلامی 57 باعث شده است که هزاران ایرانی در کوره های آتش نظام جمهوری اسلامی جان خود را از دست دهند، و کشور را به نابودی کامل بکشانند. باید محاکمه شود

چنانکه هنوز که هنوز است مبلغان و تئوریسین های نظام های نازیسیم و فاشیسم دستگیر و محاکمه میشوند، چنین سرنوشتی در انتظار نوری علا میباشد.
شما قبل از برپایی کنگره پنجم، سایت ایران گلوبال را به سکوی تبلیغ برای شرکت ایرانیان در این کنگره تبدیل کردید، با افراد گمنام این حزب مصاحبه و گفتگو راه انداختید، آنها را برجسته کردید، هر کاری که از شما ساخته بود کوتاهی نکردید، در صورتیکه در همان زمان از هیچکدام از مخالفان اسماعیل نوری علا و از مخالفان این به قولأ حزب سکولار دمکراتها گفتگویی نکردید و تازه نوشتار آنها را هم سانسور کردید، و از سایت بر داشتید.
آقای توکلی حال که اسماعیل نوری علا رسوا شده است و وجود این حزب سکولار دمکرات را دیگر به مسخره میگیرند، شما اکنون لطف کردید و یک جوان از مخالفان این حزب و افراد آنرا به میدان آورده اید، و تازه با همان مهارت شما در به انحراف کشاندن افکار، دیدگاه این جوان را به نقد میکشید که سیاست مانند پروژه های کامپیوتری و ساختمانی نیست، خیر سایت گذاری و سیاست ورزی مدرن امروزی، دقیقأ مانند برنامه ریزی کامپیوتر و ساختمانی است، خیلی دقیق تر و با احتیاط تر است، چرا که اشتباه در یک برنامه ریزی کامپیوتر و ساختمانی ممکن است میلیونها دلار خسارت وارد شود، امّا در برنامه ریزی سیاسی کشور، موضوع یک سرزمین و ملّت و تاریخ و فرهنگ و سرمایه های ملّی یک کشور در گذشته و آینده است. سیاست ورزی و کشور داری امروز، حکومتها، مجموعه ای از افراد برنامه ریز در رشته ها و عرصه های مختلف میباشد.
طبق گفتهء خود شما، سایت ایران گلوبال، مشارکتی میباشد که حدود صد نفر نویسنده دارد، بتا بر این تغییر جهت دادن و یا طرفداری کردن سایت ایرانگلوبال از فردی مانند نوری علا و یا این و یا آن حزب، دیدگاه و موقعیّت اجتماعی همه این صد نفر را شامل میشود، امّا شما بنا به طرفداری از هم شهری خودتان اسماعیل نوری علا و از این چند نفر که خود را حزب سکولار دمکراسی مینامند، وجود و دیدگاه این صد نفر نویسنده را نادیده گرفتید، و برای مطرح کردن خودتان سایت را در اختیار نوری علا و حسن اعتمادی و چند نفر گمنام دیگر گذاشتید، که برای من نویسنده مایه شرم بود.
شما هر وقت منافع فردی خودتان ایجاب کند، هر نویسنده ای را به این و آن میفروشید، و سایت را به مکان دلالی و خرید و فروش نویسندگان و لکه وارد کردن به عرصه های دمکراسی و جنبش سکولار دمکراسی علیه نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده اید.
شما که میدانید من پیوسته حرفم را بدون سانسور و با صراحت و شفاف در مورد سیاست ورزی بیان میکنم، مشکل و معضل اصلی اپوزیسیون نظام جمهوری اسلامی افرای مانند اسماعیل نوری و خود شما با این افکار متزلزل و ناپایدار بوده و هست. پاسیو و ناکارایی، پراکندگی، سردرگمی اپوزیسیون امروز ایرانی، نتیجهء اعمال افرادی نادرست، و رسانه هایی مانند،سایت اسماعیل نوری علا و سایت ایرانگلوبال، و تلویزیون میهن و سایر رسانه های خودمحور و خودی و غیر خودی ایرانی است.
از همهء اینها گذشته شما سایت ایرانگلوبال را یه مکان فحاشی به خواهر و مادر افراد، از جمله به محسن رضایی تبدیل کردید، مادر بیگناه محسن رضایی به اعمال ددمنشانه و فاشیستی فرزندش محسن رضایی چه ربط دارد؟.
به همین مناسبت در کامنتی اعلام کردم، که دیگر همکاری من با سایت ایران گلوبال امکان پذیر نیست و دیگر مطلبی در این سایت انتشار نخواهم داد. شما میتوانید هر لحظه کُد مرا مسدود کنید.