Skip to main content

آقای قندچی

آقای قندچی
کانال سیزده

آقای قندچی
به مانند همیشه در رابطه با مسائل ایران قدری تند روی فرموده اید! اینکه شما انقلابی نیستیدو اساسا با هرگونه دگرگونی از یسو مردم بجان آمده و دادن شعار علیه حاکمان دزد و فاسد مخالف می باشید , این را در نوشته های خود بکرات اثبات نموده اید. تصور نگارنده براین است که شما با چنین دستوالعمل هایی « قائم » به وظیفه ای می باشید. همچنین نوشتن نسخه « عدم خشونت » برای 16 میلیون حاشیه نشین و 10 میلیون مردمی که در فقر مطلق زندگی می کنند و یا کودکان زباله گرد و خیابانی که روزانه مورد تعرض جنسی مافیای حاکمیت قرار می گیرند, فی سبیل الله نیست. به همین میزان نیز « لنگ و لگد» زدن به عناصر سرنگونی طلب نیز فی سبیل الله نیست.
من نمی خواهم شما را خدای ناکرده متهم به داشتن تمایلات برای دیکتاتوری ولی فقیه نمایم, اما داده های شما و بویژه فاکت هایی که از سایت های وابسته به اطلاعات رژیم آورده اید ,

جای شک و شبهه بسیار می گذارد که دلیل این خروار نویسی بواقع چیست؟
ای کاش قدری هم از درد و زنج محرومان و وضعیت اسفبار زندگانی 80 میلیون مردم می نوشتید و به مردم بجان آمده راه حل برون رفتن از این بحران ها را می دادید. سرانجام اینکه چه باید با این دیکتاتوری کرد.؟
طیف شما و شمایان تمامی راه های « استحاله » را در نوردیده اید که متاسفانه با شکست های فرسنگی و سنگینی روبرو گردیده است. بر قتل عام مبارزین چشم پوشیدید و لب باز نکردید؟ اگر کردیه اید , لطف کرده و آدرس آن را به ما « خشونت طلبان» نیز بدهید؟ چند مطلب و گزارش از قتل عام زندانیان سیاسی , شکنجه و مثله مثله کردن دگراندیشان نوشته اید؟ و یا از بحران های حاد معیشتی و زندگی هموطنان ما در کردستان , ایلام , لرستان و یا دزدی ها و فساد آخوندی و غارت اموال ملی چه نوشته اید؟
واقعیت این است که ما ایرانیان سه راه حل بیشتر نداریم , حفظ دیکتاتوری خامنه ای , دگرگونی بنیادین که در منطق خود انقلاب و صد البنه خشونت را بهمراه دارد و سوم تن دادن به نیروی خارجی برای برون رفتن از بحران. براستی اگر شما در صف دوم این سه راه حل نیستید , ممنون خواهم شد که موضع شما را در رابطه با راه حل اول و سوم نیز بدانم.