Skip to main content

آقای نوری‌علاء،

آقای نوری‌علاء،
کانال سیزده

آقای نوری‌علاء،
یادتان باشد در رای گیری برای اینکه فقط پنج نفر در این حزب حق رای داشته باشند و باقی بدون حق رای، فقط من پیشنهاد کردم که به همه اعضا باید حق رای داده شود و فقط شما از پیشنهاد من طرفداری کردید. مطمئنم شما متوجه هستید که برای دوستانتان چه اتفاقی می‌افتد، چه کسانی بتدریج از اطراف شما میروند و چه کسانی اطراف شما میمانند.
خانم هنا ریاحی از اعضای حزب در فیسبوک آقای توکلی از الفاظ «دروغگو» «شرم» و «خیانتکار» استفاده کرده. مطمئنم شما از این مسئله مطلع هستید و به ایشان تذکر میدهید.
من هیچ «مطالب ساختگی و دروغ حيرت انگيزی را نسبت به حزب مطرح» نکرده‌ام. اول حرف خود شما در دقیقه چهل و سه این ویدوئو:
https://youtu.be/2Iw9ZKiV7ME?t=2582

شما آقای نوری‌علاء در ماه ژوئن سال ۲۰۱۳ میلادی در گفتگو با آقای کوروش عرفانی در تلوزیون میهن بوضوح میگویید «من فکر میکنم که ایجاد یک حزب سکولار دموکرات ناممکنه. فقط میشه بصورت یک جبهه یا اتحادیه سکولار دموکراتها دوره هم جمع شوند». و بعد میگویید «من چون خودم را یک سوسیال [نه سکولار] دموکرات میدانم، خودم را در یک حزب سوسیال دموکرات میبینم». اینهم ساختگی، دروغ و حیرت انگیزست؟ حالا چطور شده که خود را در یک حزبی میبینید که قبلا گفته‌اید ایجاد آن ناممکن است؟ این دروغگویی نیست؟ شما نمی‌توانید گذشته را پاک کنید. حالا هم دیر نشده. بیاید یا حرف گذشته را اصلاح کنید یا حرف امروز را. ولی من را به دروغ‌گویی متهم نکنید.
نکته دوم مطلب وبسایت حزب خودتان:
http://fa.isdparty.org/index.php/10-asnadehezb/57-2018
«اگر کودتا بوسيلهء مقامات پائين تر و کمتر آلوده شدهء سپاه پاسداران صورت بگيرد. در آن صورت بايد ديد قدرت جديد و نظامی حاکمه، وعدهء عملی موقت بودن حکمرانی خود و تسليم بعدی زمام ادارهء کشور به سياستمداران و مديران غير نظامی را دارد يا خير. اگر چنين "نيت خيری" وجود داشته باشد، حزب ما بايد حکومت کودتا را تا تصويب قانون اساسی جديد و آغاز انجام انتخاباتی منصفانه و آزاد که تحت نظارت مستقيم سازمان ملل انجام می شود راهنمائی کند و با تعليم و تشويق مردمان موجب آن شود که ماشين بازتوليد استبداد از همان آغاز کلاً از کار بيفتد».
همین بدون هیچ توضیحی نشان دهنده برنامه ریزی حزب شما برای ارائه «راهنمائی» از طرف به «مقامات پائين تر و کمتر آلوده شدهء سپاه پاسداران» در صورت «کودتا» است. حالا هم دیر نشده. بفرمایید از نظر حزب شما کمتر آلوده شدن در سپاه پاسداران یعنی چقدر؟ مثلا شکستن شیشه نوشابه در رحم دختران زندانی کمتر آلوده هست یا انداختن بمب‌های بشکه‌ای برسر مردم سوریه؟ چقدر آلودگی از نظر حزب شما کمتر آلوده بحساب می‌آید؟
بهرجهت بخاطر دارم زمانی که آقای ناصر کرمی در مورد حزب مطلبی نوشته بودند و من عضو حزب بودم از ما خواسته شد به عنوان اعضای حزب برویم و کامنت بگذاریم و از حزب دفاع کنیم. امروز که دیگر عضو این حزب نیستم میدانم که وقت پاسخ گفتن به همه اعضای این حزب را ندارم. بخصوص که برای من میسر نیست که از شغل خود دست کشیده و از دولت مستمری دریافت کرده و در گوشه خانه تمام وقت پای اینترنت پاسخگوی حرفهای دیگران باشم. زمانی خمینی رساله‌ای منتشر کرده بود و عده‌ای آنرا نخوانده دنبال وی براه افتادند. امروز من میخواهم اطمینان حاصل کنم مردم حرفهای شما را خوب میخوانند قبل از اینکه دنبال شما براه بیافتند.