Skip to main content

جناب دکتر دشوکی

جناب دکتر دشوکی
کانال سیزده

جناب دکتر دشوکی
دیدن نصاویر شما در دوران نوجوانی ، دانشجوئی و بویژه داشتن شناخت از ماهیت آخوند مورد نقدیر است .
دیدگاه و عملکرد .......علا هم با توجه به عملکرد سایر انقلابیون مارکسیست اسلامی و استالینی و چه گوارائی و مائو ئی و همچنین ملی مذهبی و مصدقی در کنار خدا و دین فروشان فشری اسلامی که امروزه میتوان شاهد پشیمانی آنها بعلت بی خردی و بی توجهی و طرح و برنامه و آینده نگری بود ، را میتوان درک کرد ولی آیا اگر فردی به اشباهات خود معترف و امروزه برای رهائی از خظائی که بیشمارانی مرتکب شدند تلاش میکند و میگوید من با اینکه خودم یک جمهوری‌خواه هستم ولی با پادشاهی مخالفتی ندارم و هر چه مردم رای بدهند. ولی در حال حاضر که هیچ خبری نیست و حکومت سر جای خودش هست و با توجه به اشتباهات 40 سال پیش ما در جستجوی یک آفرینش و یک آلترناتیو در مقابل او هستیم،

و باید بر کثرت‌گرایی و بر رهبری جمعی و اینگونه کارها تکیه کنیم و نمی‌توانیم حول یک فرد یا یک گروه سیاسی معینی جمع شویم، میبایست قابل تقدیر باشد یا سرزنش ؟ آیا همانگونه که خودتان هم بیان فرمودید فرصت طلبانی که برای اداره کشور به زیر عبای آخوند متوصل شدند امروز این شهامت را دارند تا اظهار ندامت از گذشته بکنند ، و برای آینده سازی خردمندانه و با احترام به دگراندیشی و بصورت دموکراتیک ، آمادگی خود را اعلام نمایند؟
جناب دکتر نمیخواهم بگویم که 40 سال است بعلت همین بد اندیشی در جا زده ایم و آب در هاون کوفتیم و آخوند هم توانسته به خلافتش ادامه دهد. ولی آیا درست است که میگویند هر ملتی شایسته همان حکومتی است که دارند؟