Skip to main content

سلام و عرض ادب خدمت دوستان:

سلام و عرض ادب خدمت دوستان:
کانال سیزده

سلام و عرض ادب خدمت دوستان: به بین آقای اسامه نشد دیگر دوست عزیز شما آدم بیکاری هستید وشروع به داستان سرایی می کنید ومن اکثر نوشته های شما را نمی خوانم ووقت هم ندارم که جواب بدهم وجواب هم بدهم تاثیری ندارد چون ارمنی هستید ودنبال ضدیت با ترک ها و هر وقت کم میاورید شروع به توهین می کنید. 1- اما این سایتی که شما دادید در نقشه ان منطقه که با عربستان سعودی هم رنگ است در منطقه روسیه قرار دارد شرق گرجستان منطقه جمهوری آذربایجان و آذربایجان جنوبی نیست دوستان به نقشه خوب نگاه کنید. به این سایتیی که آقا داده.
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Haplogroup_J_(Y-DNA).svg
باز در همین نقشه مردمان ارمنستان آذربایجان گرجستان مردمان ایران بغیرازباریکه کم شرق ایران ترکیه منطقه خاورمیانه از نظر Haplogroup_J یکی هستند به نقشه نگاه کنید . که اظهارات سایتی که من دادم را تایید می کند.

2- این سایتی که من دادم

https://customercare.23andme.com/hc/en-us/articles/212169298-Reference-Populations#Middle_Eastern_North_African
درحال حاضر پول می گیرد وازمایش زنتیکی می کند اگر نتایج up date نباشد محققین مربوطه را می برند به دادگاه.
3- از نوشتن این مطلب از تمام هموطنان ایرانی مخصوصا فارسها عذر خواهی می کنم. سایت زیر نشان می دهد که haplogroup T که شاخص ژن مادری است بین ایرانی ها و عربستان سعودی بالا ست.
https://en.wikipedia.org/wiki/Haplogroup_T_(mtDNA)

Haplogroup T is present at low frequencies haplogroup throughout Western and Central Asia and Europe, with varying degrees of prevalence and certainly might have been present in other groups from the surrounding areas. T is found in approximately 10% of native Europeans.[3][4] It is also common among modern day Iranians. Based on a sample of over 400 modern day Iranians (Kivisild and Metspalu 2003),
The geographic distribution within subclade T2 varies greatly with the ratio of subhaplogroup T2e to T2b reported to vary 40-fold across examined populations from a low in Britain and Ireland, to a high in Saudi Arabia (Bedford 2012).
اگر شما بودید نه می نوشتید که اعراب آمدند دختران ایران را به عنوان کنیز بردند به عربستان سعودی و این ژن مخلوط شده با اعراب؟؟؟؟؟ بنده هیچ زمان یک همچو جسارتی ر ا با هیچ کس نمی کنم از تمام خوانندگان پوزش می طلبم.
4- وقتی سایتی میاد مردمان ارمنستان آذربایجان گرجستان را جزو مردم خاورمیانه به حساب می اورد و اردنی ها و فلسطینی ها را جزو مردم خاورمیانه به حساب نمی آورد آیا تقسیم بندی ژنتیکی نیست اگر تقسیم بندی خاک بود که اردنی ها وفلسطینی جزو مردم خاورمیانه به حساب می اورد.
5- مگر شما سایتی را قبول داشته باشی اعتبار دارد وسایتی را قبول نداشته باشی اعتبار ندارد شما این صلاحیت را از کجا بدست اوردید. J-M172 یکی از هپلو گروپ های مهم مردم خاورمیانه است البته هپلو گروپ های دیگری هم هستند.
6- نوشتید زبانی بنام ترکی نداریم که یک همچو صلاحیتی را به شما داده که همچو اظهار نظرگنده ای می کنید چند تا مقاله در این ضمینه در ژرنال های بین المللی منتشر کرده اید. واله من در رشته خودم کلی مقالا ت علمی در زرنال های بین المللی منتشر کرده ام یک همچو اظهار نظر های کنده نمی کنم. شما با این شخصت تو هین کننده وفحاشتان مححق هم شدید. عجب دورانی شده. آقا یک مححق باید بی طرف و صادق باشد. احترام دیگران را نگه بدارد.
7- نوشتید بلوچ ها جزو مردم جنوب اسیایی هستند نه هندو اروپایی . مگر هندی ها هندو اروپایی نیستند چرا بلوچ ها را در آن گرو ه گذاشته چرا در گروه ایرانی ها نه گذاشته معلوم است که از نظر ژنتیکی با ایرانی ها فرق دارند
8- نوشته اید که فلان افعال فارسی در ترکی معادل ندارد خیلی از افعال ترکی هم در فارسی معادل ندارد مثل دویدورم (میدهم به زننت)- دویدودورم ( وسیله زدن شمارا فراهم می کنم)-درماشماخ (باچتگ و دندان بالای درخت رفتن) - جالانماخ (ریختن و پخش وپلا شدن) و غیره................
9- نوشته اید با بیش از 50 نام نه تنها در این تارنما بلکه در سرتاسر اینترنت یک پیرمرد 70 ساله است که نه برای اذربایجان و نه برای شعار هایی که میدهید بلکه برای ارضاع عقده تعرضی(و اگر نگوییم چیزی دیگر) که در نوجوانی بهش شده میباشد . شما از کجا میدانی که برایش تعرض شده. عقده کسی است که توسری خور بوده به بین که تو سری خور بوده فکرش را به کن. بقیه در نظر 2
شاد باشید انزابی