Skip to main content

جناب دقتور ع گرامی:

جناب دقتور ع گرامی:
اسامه

جناب دقتور ع گرامی:
1- نقشه ای که من گذاشتم برای اثبات بیشترین پرالکندگی و خاستگاه بوده
لف- بیشتریمن مردمان شمال قفقاز از نسل یهودیان خزری هستند که باز سخن من را درباره خاستگاه سامی هاپلو گروپ J تایید میشود (یهودیان و اعراب)

https://en.wikipedia.org/wiki/Khazars

turk haplougroup

2- پرا کندگی این هاپلو گروپ با درصد بیان میشود این هاپلو گروپ حتی در اروپا هم وجود دارد اما میان 5 درصد تا 58 درصد به اندازه عرب تا ایرانی فاصله است

3- همیشه مردم ایران را جمع میبندی کدام مردم ایران کورد عاظری عرب خوزستان کدام یک خود من بودم که اثبات کردم اذربایجانی ها و کوردها به همراه مردم عرب خوزستان بیشتریین هاپلو گروپ J را دارند

توجه کن اعراب خوزستان هاپلو گروپ مادری MT DNA را با نوع پدری ان دارندY DNA اما اذربایجانی ها هاپلو گروپ پدری را دارند اما مادری را نه

3- متنی که دائم از طرف شما کپی پیست میشود در لینک داده تان این است:

Middle Eastern

The Middle East, represented here by people of Turkey, Iran, the Caucasus and the Levant, is an important crossroads in human history. Genetically the people of this region reflect that role, with connections to neighbors in every cultural, linguistic, and geographic direction.

This dataset includes peoples of Armenian, Azerbaijani, Cypriot, Georgian, Druze, Iranian, Iraqi, Lebanese, Turkish, or Syrian descent. At this time, this dataset cannot be broken down further because the people in those regions mixed throughout history or have shared history, or we might not have had enough data to tell them apart. As we obtain more data, populations will become easier to distinguish, and we will be able to report on more populations in the Ancestry Composition report.
........................................................................
در این متن کوچکترین داده ای از هاپلو گروپ در کار نیست
پاسخ شما را هم یکبار داده ام مردم خاورمیانه در تقسیم بندی میان خودشان به صورت زیر هستند:

https://link.springer.com/article/10.1007%2Fs10038-005-0274-4

تقسیم بندی سیاه و سفید و عربی و نا عربی:

در خاورمیانه:
تقسیم عربی-ناعربی

در این گام،ما با یک تقسیم بزرگ دیگر روبرو می شویم که می توان تا حدی رد آن را در قوم نگاری و نیز تاریخ اخیر منطقه جستجو کرد.بر اساس این تقسیم بزرگ که می توان آن را جدایش عربی-ناعربی نامید،ملل عرب منطقه یعنی اردنی ها
(JOR ) ، فلسطینی ها (PAL ) ، عراقی ها (IRK )، سوری ها (SYR ) ،عمانی ها (OMA ) و مصری ها (EGY) به دلیل روابط نزدیکشان با یکدیگر یک شاخه بزرگ تشکیل داده و از شاخه ،،ایرانی ها (IRN ) ، بخشی از کردها (KUR ) ،یونانی ها (GRE ) و لبنانی ها (LEB) جدا می شوند.

باز در چهارچوب این دو شاخه،تقسیمات کوچکتری وجود دارد:

در شاخه عربی "مصری ها" و سپس "عمانی ها" به دلیل وجود مقادیری خون سیاه از دیگران که فاقد این آمیختگی هستند،جدا می شوند.اردنی ها و فلسطینی ها با یکدیگر و سوری ها و عراقی ها نیز با هم روابط نزدیک خونی دارند که آنها را در واپسین تقسیمات در کنار یکدیگر قرار می دهد.این چهار گروه مجموعا با یکدیگر نیز روابط نزدیکی دارند.

در شاخه ناعربی نخست لبنانی ها از ۴ ملت دیگر جدا می شوند و سپس یونانی ها از ۳ تای دیگرن مرحله دسته بندی نیز در کنار یکدیگر قرار دارند.باز در چهارچوب این دو شاخه،تقسیمات کوچکتری وجود دارد:

در شاخه عربی "مصری ها" و سپس "عمانی ها" به دلیل وجود مقادیری خون سیاه از دیگران که فاقد این آمیختگی هستند،جدا می شوند.اردنی ها و فلسطینی ها با یکدیگر و سوری ها و عراقی ها نیز با هم روابط نزدیک خونی دارند که آنها را در واپسین تقسیمات در کنار یکدیگر قرار می دهد.این چهار گروه مجموعا با یکدیگر نیز روابط نزدیکی دارند.

در شاخه ناعربی نخست لبنانی ها از ۴ ملت دیگر جدا می شوند و سپس یونانی ها از ۳ تای دیگر. باز از این میان، آخر ی یعنی ایرانی ها در واپسین مرحله دسته بندی نیز در قرار دارند.(الته بجز اذربایجانیان و عرب های خوزستان)