Skip to main content

پرسش: کمونیسم چیست؟

پرسش: کمونیسم چیست؟
تبریزی

پرسش: کمونیسم چیست؟

پاسخ: بهره برداری برابر و مشترک مردم یک سرزمین از دارائی های آن سرزمین کمونیسم است!

دوستان گرامی، فراوانند کسانی که می گویند ساختاری به نام کمونیسم حتی اگر در بخش های گوناگون جهان بتواند برپا شود اما در ایران نمی تواند پیاده شود چون مردم ایران دیندار هستند! نخست آن که کمونیسم برابر با بیدین بودن نیست و کمونیسم تنها یک راه و روش اقتصادی است و اگر کسی دیندار باشد می تواند کمونیست هم باشد! اگر کمونیسم برابر با بیدین بودن نیست پس چیست؟ پاسخ: بهره برداری برابر و مشترک مردم یک سرزمین از دارائی های آن سرزمین کمونیسم است! از سوی دیگر رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه چنان ریشه دین و باورهای دینی و اسلام و مسلمانی را در ایران سوزانده است که پنج هزار ابولهب نیز نمی توانستند این چنین تیشه به ریشه اسلام بزنند! در سایه گندکاری های بی شمار رژیم گدایان مفت خور آخوندی .....

..... نمازخوان ها بی نماز، روزه داران روزه خوار و مسجدی ها گریزان از مسجد شده اند! به حجاب سیاهی و تباهی زورکی رژیم آخوندی نگاه کنید، زن هائی که از دوزخ رژیم آخوندی به فرامرز می روند بی درنگ حجاب زورکی را دور انداخته و خود را آسوده می کنند! برای نمونه شادی صدر کارشناس حقوق بین الملل و حقوقدان و وکیل دادگستری پس از آن که چندین بار از سوی مزدوران رژیم آخوندی دستگیر و زندانی شد و آزارهای فراوان دید از دوزخی به نام ایران به فرامرز گریخت، شادی صدر یک سال پس از گریز از دوزخ آخوندی این چنین نوشت:

( ..... سیزدهم مرداد ۱۳۸۸ درست یک سال پیش همین موقع آفتاب تازه بالا آمده بود که از مرز ترکیه رد شدیم، اولین چیزی که دیدم کوه آرارت بود که آفتاب دم صبح حسابی قشنگش کرده بود، شیشه ماشین را کشیدم پائین، شالی را که سرم بود برداشتم و همان طور که ماشین با سرعت توی جاده می رفت شال را دادم به دست باد! به عقب که نگاه کردم مرز ایران بود، قله آرارت و روسری من که در باد گم می شد! به خودم قول دادم بازنگردم تا روزی که دیگر مجبور نباشم روسری را که دور انداخته ام بر سر کنم! این شد عهد من و تنهائی و تبعید! ..... )

https://shadisadr.wordpress.com/2010/08/04/ararat

آیا این است دغدغه دین و تعصب دینی و ایمانی و اسلامی؟ این سخن یاوه که در ایران کمونیسم را نمی توان پیاده کرد چون مردم ایران دیندار و مسلمان هستند را می توان با رفتن ایرانیان به سوی بیدینی ارزیابی کرد و فهمید که چه سخن خنده داری است! تازه اگر ما کمونیسم را برابر با بیدین بودن بدانیم اما آن چنان که گفته شد کمونیسم برابر با بیدین بودن نیست و تنها یک راه و روش اقتصادی است! چنان که کارل هاینریش مارکس فیلسوف نامدار آلمانی کتابی سه هزار صفحه ای بر ضد دین ننوشته است اما کارل هاینریش مارکس کتابی سه هزار صفحه ای به نام: "سرمایه" درباره جستارهای اقتصادی نوشته است!

جستار = مطلب، موضوع