Skip to main content

سرکار خانم آتوسا نجف لوی، اگر

سرکار خانم آتوسا نجف لوی، اگر
تبریزی

سرکار خانم آتوسا نجف لوی، اگر شما و هر کس دیگری بخواهید چنین کسانی را یاری کنید باید کار گروهی انجام دهید وگرنه با کار یکی دو تن نمی توان امیدوار بود که اینان از دردسر رها شوند و اگر شما آن چنان که می گوئید فیلم ها و عکس هائی را از چنین کسانی در دست دارید باید آن فیلم ها و عکس ها را به سازمان های جهانی مانند سازمان ملل و بخش پناهندگان این سازمان بفرستید.

از سوی دیگر حتی اگر دولت یونان با هر انگیزه ای نخواهد به پناهجویان ایرانی در خاک خودش پناه دهد باید این دولت را آگاه کرد که بازپس فرستادن این پناهجویان برابر با رفتن این پناهجویان به شکنجه گاه ها و سیاهچال های رژیم آخوندی است و این چنین نیست که ایران مانند کشورهای کم درآمد آفریقائی باشد و پناهندگان نیز برای کار و پول به کشورهای دیگر کوچ کنند بلکه ایران دوزخی بی همتا در جهان است!

همچنین اگر دولت یونان .....

..... نخواهد به پناهجویان (چه ایرانی و چه افغانی) در خاک خودش پناه دهد شاید بتوان از این دولت مهلت گرفت و پناهجویان را به یاری سازمان های جهانی مانند سازمان ملل و بخش پناهندگان این سازمان به کشور دیگری مانند کانادا فرستاد!

البته آن چه که کار پناهندگی را با دشواری های فراوان روبرو کرده است گذشته از آن که شماره پناهجویان فراوان است و دستمایه های دولت های پناهجو نیز کم است خیانت هائی است که بدبختانه چند تن در گذشته انجام دادند!

این چنین که کسانی در گذشته پیدا شدند که از ایران به کشورهای دیگر رفته و داستان های دروغی درباره زندانی سیاسی بودن خودشان ساختند و پس از آن که با دروغ بافی درباره خودشان پناهندگی گرفتند با گذرنامه آن کشورها به ایران آمدند و گذرنامه ایرانی هم گرفتند و با بهره گیری از دو گذرنامه به بازرگانی و خرید و فروش کالاهای ایرانی و کشورهای دیگر پرداخته و سودهای هنگفتی به جیب زدند! از این روی کشورهای اروپائی نیز به کسانی که خواهان پناهندگی می شوند بدبین هستند و برای آن که کسی روشن کند که خواسته اش از پناهنده شدن کلاهبرداری نیست دچار دردسرهای فراوان می شود!