Skip to main content

با درود بسيار خدمت جناب توکلی

با درود بسيار خدمت جناب توکلی
کانال سیزده

با درود بسيار خدمت جناب توکلی گرامی
متاسفانه افرادي در استخدام تارنماي محترم ايران گلوبال ميباشند که تمايلات شخصي خود را بر مانيفست و منشور سايت که همانا ايجاد فضايي سالم و آزاد در ارائه نظرات نظريه پردازان و کامنتهاي کاربران بوده است ترجيح داده و بخود اجازه ميدهند بدون داشتن دليل منطقي بعض کامنتهاي چالش برانگيز را سانسور کنند. تاکنون تعداد زيادي از کامنتهاي بنده چه در ذيل نوشته هاي جناب محمدرضا لوايي مانند "داستان دهقان فداکار را کشتند" يا نوشته هاي جناب بني طرف "آيا با مرگ صالح...." و " آيا پوزه ...." در حالي که کامنتهاي موهن بعضي از کاربران منتشر ميشود.


براي نوشتن آن کامنتها بنده زماني بسيار صرف نموده و سعي بنده بر اين بوده که هيچ فحواي اهانت آميزي در آن وجود نداشته باشد. اين عمل مسئولين سايت باعث خسته و بي انگيزه شدن و سرخوردگي بنده شده که بخواهم کامنتي طولاني همراه با رفرنس ارائه نمايم.

شايد اين امر بخاطر کامنتهاي انتقادي باشد که بنده بخاطر انتشار بعض هرزنامه ها از جمله چند مقاله از "روژي کورد" و مقالاتي از جناب "سيامک مهر (پورشجري)" و.... نوشتم.... به هر روي اين شيوه دلسرد نمودن همان روش سانسور جمهوري اسلامي بوده که نهايتا به تک صدايي ختم خواهد شد.