Skip to main content

جناب دکتر لاجوردی، نخست اینکه

جناب دکتر لاجوردی، نخست اینکه
کانال سیزده

جناب دکتر لاجوردی، نخست اینکه تلوزیون اندیشه بدون شاهزاده آعاز بکار کرد. دوم اینکه گیرم در یکی دوسال گذشته شاهزاده با امیدی کمکهای مالی هم برای ماندگاری اندیشه کرده باشند ، با توجه به اینکه بقول شما هیچ گونه سانسور در تلوزیون نبود و هر کس که خود را سیاسیکار و حامعه شناس و ژورنالیست بحساب آورد ، در مسیر فکری خود پیش رفت و بدون اینکه برای سرنگونی یا انحلال و براندازی برنامه عملی ارائه و انجام دهد. چرا باید به کار بدون ثمری ادامه دهد؟ شما خودتان از خود محوری و خود پسندی و حسادت سایر کوشندگان مینالید ، آیا این صفات شامل خود شما هم میشود؟ آیا برای اینکه سایر دگر اندیشان را قانع بفرمائید و برای اینکه بتوانید آنها بگرد میزی بنشانید بغیر از مصاحبه و ابراز شکایت از آنها عمل دیگری انجام دادید؟ پر واضح است وقتیکه هر فعالان سیاسی ساز خود را بزند آخوند هم بخلافتش ادامه خواهد داد.

بقول حناب فاضل غیبی دلیل اینکه پس از چهل سال با توجه به فرهیختگانی چون شما......هنوز چرا باید پرسید که چه باید کرد؟ http://www.iran-emrooz.net/
بررسی پیشنهادات موجود برای جلوگیری از روندی که ایران را به سراشیب نابودی می‌راند، نشان می‌دهد که فرهیختگان ایرانی هنوز راهی درست برای رهایی ایران از زیر سلطۀ حکومت اسلامی نیافته‌اند.
می‌گویند، «هر کس باری را می‌برد که می‌تواند!»* اما ظاهراً باری که تاریخ بر دوش ملت ایران گذاشته در توان او نیست! وگرنه چرا هنوز این پرسش را پاسخی در خور نداده‌ایم:
همچنان که شما نتوانسته اید و نخواهید توانست کاری بدون همبستگی و اتحاد در عمل با سایر دگراندیشانی که برای رهایی ایران و ایرانی دل میسوزانند کاری پیش ببرید ، تردید نفرمائید که شاهزاده هم با توجه به پهلوی ستیزی که هنوز هم در بین کنشگران اسلامی و استالینی و ملی با بی خردی مطرح است ( گرچه پشیمان هم در بین آنها بسیار است ) نخواهند توانست برای سرنگونی یا انحلال خلافت آخوندی و داشتن حکومتی سکولار دموکرات کاری انجام دهند. و با توجه به چنین مشکل و کمبود اگر یک چلبی ، یا بصورت فردی یا بصورت یک مجموعه جایگزین آخوند ولی باز هم برای تامین منافع قدرتهای جهانی ظاهر شد نباید سورپرایز شد . آیا درست است که میگویند هر ملتی شایسته همان حکومتیست که دارد؟