Skip to main content

برخلاف تصور برخی که سیاستهای

برخلاف تصور برخی که سیاستهای
کانال سیزده

برخلاف تصور برخی که سیاستهای امرکیا و متحدانش شکست خورده می پندارند! میتوان گفت: در راهبرد اهداف، سطح دستاورد حداقلی ، میانی و حداکثری است. دستاورد داشتن در هر صورت بهتر هیچی است. از بروز بهار عربی، طی 7 سال دستاوردهای امریکا-اسرائیل و متحدان:
1- نابودی حکومتهای ضد غربی-ضد اسرائیلی مانند قذافی و تضعیف شدید اسد (قبلا کار طالبان و صدام هم یکسره شده)
2- نابودی بخش اعظمی اقتصاد و قدرت نظامی از جمله ذخایر ارزی و طلا و... و زرادخانه تسلیحاتی کشورهای اسلامی و عربی ضد غربی بویژه ایران، عراق، سوریه و لیبی و...
3- کلنگی شدن کامل عراق، سوریه، لیبی، یمن و افغانستان ،... و عقب نگه داشتن کشور مستعد ایران به دست خود حکومت جمهوری اسلامی!، منتهی حکومت ولایی نزدیک گلوگاه اسرائیل شده و کمی بیشتر تعلل کنند اسرائیل خفه خواهد کرد. قضیه مهم برای اینها همین نکته است که نقشه هایشان کامل نشد .


این حداقل دستاوردهایی است که مستقیم توسط امریکا و متحدانش صورت رگفت و به لطف تفهای سربالای اسلام گراهای تندرو. خدمتی حکومت و گروههای اسلام گراها تندور به م خالفان اسلام کردند را هیچ دشمنی نمیتوانست انجام دهد!
.
غرب و امریکا و اسرائیل اشتباه راهبردی کردند در اجازه دادن به سقوط پهلوی، این اشتباه تاوان سنگینی برای آنها داشت، اما من در کل نمره موفقیت امریکا و غرب و اسرائیل در این 7 سال اخیر را از بیست، نمره هفده میدهم. در کل موفقیت خوبی داشتند.