Skip to main content

درود جناب ائلیار

درود جناب ائلیار
کانال سیزده

درود جناب ائلیار
برای توضیح تان، یک روز من و خانواده ام را به گروگان گرفتند و سه روز خودم در بازداشت نیروهای امنیتی بودم. وقتی افراد خانواده ام را جلوی چشمانم شکنجه می کردند یا ابوالفضل و یا زهرا را با مسخره می گفتند. پدرم فردی نظامی بود. از ایشان سوال کردم اینها که مثلا شیعه هستند چرا ابوالفضل و زهرا را مسخره می کردند و با کابل وقتی نزدیکان مرا در امنیت جلوی چشمانم شکنجه می کردند با صدای بلند این اسامی را می بردند و خنده هایی جنون آمیز می کردند. این دیگر سندی است مستند که با چشم خود دیدم.
پدرم به من در آن زمان گفت: اینها شیعه نیستند بلکه حجتی هستند و رهبرشان خامنه ای نیز شیعه نمی باشد. اینها به دستور روسای اصلی خود که همان سردمداران بعضی کشورهای اروپائی هستند، دستور دارند تا شیعه را در ایران نابود کنند و کردند. یک روز نه چندان دور شاید آن کتابچه و اتفاقاتی که به چشم دیدم را نیز

منتشر کنم و بگذارم تا تاریخ ببیند چه موجوداتی به نام دین گرگ هایی در لباس میش مردم را چگونه شکنجه می کردند. بسیار خرسندم که تا به امروز امنیت بعد آن جریان که ۹ سال می گذرد نتوانست برادرم را بگیرد و این ذکاوت پدرم را می ستایم. به امید روزی که ایران آزاد شود و دیگر هیچ شکنجه گری وجود نداشته باشد.