Skip to main content

"زنده باد ایران! زنده باد

"زنده باد ایران! زنده باد
کانال سیزده

"زنده باد ایران! زنده باد مشروطه! حرکت این دو برادر واقعا باید شرمی باشد برای عده ای که امروز در همان شهر شعار های ضد وطنی میدهند."

این که چیزی نیست شما ببینید نام روزنامه جعقر پیشه وری در باکو " آذربایجان، جزء لاینفک ایران" بود. این موارد بیشتر درسی برایمان می باشد که دیگر فریب مرکز نشینان را نخوریم. اما متاسفانه ابلهانی که خود را مرکز دنیا فرض می کنند هیچ موقع حاضر به رعایت حقوق دیگران نبوده و نیستند.
این روایت قاض داگلاس از جنایت های ارتش شاهی در تبریز در 1325/9/21 به وضوح علت کینه و نفرت آزربایجانیان از مرکز نشینان را توضیح می دهد. حالا رفتارهای کج دار و مریض چندین دهه اخیر بکنار...

"...وقتی ارتش ایران به آذربایجان باز گشت، وحشت برپا نمود. سربازان قتل وغارت وتاراج براه انداختند. آنها هر آنچه به دستشان می رسید و هر چه میخواستند تصاحب می کردند. رفتار سربازان اشغالگر روس بسیار برازنده تر ازاعمال وحشیانه سربازان نجات بخش! ارتش شاهنشاهی بود.بطوری که خاطره فوق العاده زشت و شومی از خود بر جا گذاشت.
در آذربایجان اموال و احشام دهقانان به غارت رفت و زنان و دختران مورد تجاوز قرار گرفتند.گر چه رسالت ارتش ایران، آزادی آذربایجان! بود، ولی آنها مردم را غارت کرده پشت سر خود مرگ و نابودی بر جای گذاشتند.
به دنبال ارتش مالکین فراری باز گشتند. آنها به دریافت بهره مالکانه همان سال اکتفا نکردند، بلکه بهره مالکانه سال قبل را نیز از دهقانان پس گرفتند و آنچنان روستاییان را غارت کردند که آنها ذخیره غذایی خود را هم از دست داده گرفتار گرسنگی شدند."

در ضمن نام ان دو برادر حسن و قدیر بود. شما حتی نمی توانی نام آنها را در متنتان بیاورید ولی باید شرمی برای ما باشد! واقعا که....