Skip to main content

یکی به من بگوید چطور آمریکا

یکی به من بگوید چطور آمریکا
کانال سیزده

یکی به من بگوید چطور آمریکا میتواند به جمهوری اسلامی آسیب برساند ولی مردم بدور از ماجرا باشند؟ مگر بمب یا موشکی که قرار است در تهران فرود آید دارای قوه تشخیص است که جمهوری اسلامی را از مردم جدا کند؟

میگویند هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیرد حال سئوال این است که چرا آمریکا برای ایجاد ایرانی آزاد و دمکرات و لیبرال باید هزینه های صدها میلیارد دلاری را متقبل شده و جان هزاران سرباز خود را به خطر اندازد؟ چه ضمانتی وجود دارد آمریکا یکپارچگی ایران و از امنیت مردم و اقتصاد و دارایی های ایران محافظت کند؟

در حمله 2003 آمریکا به عراق همگی شاهد بودیم که سرباز آمریکایی در جلوی موزه ها و آثار باستانی عراق حرکت میکردند در حالی که غارتگران براحتی اموال ملت عراق را تاراج میکردند. این مسئله کاملا نشانگر بی اهمیتی عراق برای مهاجمان بود حال چه فرقی بین ایرانیها و عراقی ها وجود دارد که

آمریکایی ها نخواهند چنین بکنند؟

در اوایل 2003 در بدو حمله آمریکا به عراق گروه پژاک تشکیل شد با این توجیه که بعد از عراق نوبت ایران است و ما کردها باید آماده باشیم در ضعف و فتور دولت مرکزی کردستان را جدا نماییم. حالا هم این گروههای تجزیه طلب با نشان دادن در مدینه فاضله بعد از حمله آمریکا به ایران میخواهند به هدف غایی خود برسند.