Skip to main content

آقای بنی طرف

آقای بنی طرف
کانال سیزده

آقای بنی طرف
کمی صبر کنید شاید مدیران شرکت میخواهند بنفع عربها نژادپرستی کنند و از قومیت پدر به این نتیجه برسند که تنها عربها را استخدام کنند! نمیدانم در آن صورت هم صدای شما در می آید؟
لطف کردید که نام یک "فارس نژادپرست بنام بهمن کشاورز" را آوردید که تنها نیمی از واقعیت را گفت! خوب شما نصفه دومش را بفرمایید.
در مورد نژادپرستی و شعارهای پان فارسها در ورزشگاهها گفتید! بفرمایید آنها در کدام ورزشگاه بودند و چند نفر بودند. آیا آنها نمایندگی از ملت ایران را با خود داشتند؟ تماشاگران ورزشگاهها و هالو و بادکوبه ای چه ربطی به استخدام افراد داشتند.

در هنگام جنگ گروه خلق عرب که از میان شما بودند نقش ستون پنجمی صدام را ایفا میکردند و گفته میشود بعد از تصرف شهرها توسط صدام برادران عرب به استقبال آنان میرفتند. در حالی که صدام ایرانیان عراقی که چند نسل شان در عراق بدنیا آمدند را به ایران

میفرستاد چنین ملت بقول شما راسیستی ایران عمل متقابلی را بر ضد آن عربهایی که برای سربازان عراقی گوسفند سر میبریدند انجام ندادند. به اعتقاد بنده شما باید کمی از خود نیز انتقاد کنید که این رسم عدالت است.
جنگ برای هیچ کس خوب نبوده اما برای شما که نعمت الهی بود. به لطف جنگ ترکیب قومیتی در شهرهایی مانند خرمشهر و آبادان و.... کاملا به نفع عربها تغییر پیدا نمود حالا تمام ارگانهای دولتی و غیر دولتی در این شهرها توسط عربها اداره میشود. آیا عربها بر ضد فارسها و بختیاریها و .... نژادپرستی نمیکنند؟
نوشتید خلق عرب میخواهد مظاهر نژاد گرایی پارسی را از سرزمین خویش پاک کند! این مرا بیاد پاک سازی قومی می اندازد که شما در صددش هستید که انجام دهید. برادران نژادپرست عرب ما با وارد کردن وهابیت بجای شیعه گری بقول خود تنها پیوندشان را با فارسها از بین میبرند و گفته میشود با تسلیح خود به سلاحهای گوناگون میخواهند در وفت مقتضی تکلیف خود را با فارسها برای همیشه روشن کنند.!

اما برادر! کسی که باد بکارد طوفان درو میکند. این ایجاد کینه بین فارس و عرب و کرد و بختیاری و.... در نهایت دودش به چشم شما خواهد رفت. نژادپرستی فارس بر علیه عرب و عرب بر علیه فارس و هرگونه مظاهر آن محکوم است. بجای نقد فاشیسم نباید بر طبل نژادپرستی بکوبیم. بجای اینکه نژادپرستی را از سرزمین خود!!! پاک کنید نباید فارسها را از سرزمین فرضی خود پاک کنید.
هیچ سرزمینی و خاکی متعلق به ما نیست! همه ما متعلق به به خاک هستیم