Skip to main content

ميگويند تاريخ دو بار تكرار

ميگويند تاريخ دو بار تكرار
کانال سیزده

ميگويند تاريخ دو بار تكرار ميشود:
يكبار بصورت تراژدى و بار دوم بصورت كمدى
در زندان هاى امنيتى رژيم جهل و جنايت جمهورى اسلامى در دهه شصت دو نفر بنامهاى برادر حسن (حسن شايانفر) و برادر حسين (حسين شريعتمدارى) وجود داشتند كه در رابطه با پروژه تواب سازى زندانيان سياسى از روشهاى بحث و مناظره كلامى استفاده ميكردند. استدلال هاى ان دو جانور ولايت مدار در تاييد جنايات خمينى و اعوان و انصارش و در رد نظريات مبارزين و مجاهدين با واژه هاى رايج در اين مصاحبه مانند، تروريست، تجزيه طلب، عامل بيگانه و ... مشاهبتهاى زيادى دارند.
انها سعى ميكردند با بى ارزش كردن پرنسيپ هاى شناخته شده سياسى، اجتماعى و مبارزاتى، همه تلاش ها و مبارزات قبل و بعد از انقلاب را يكجا بى ارزش جلوه داده و خمينى و اراذل و اوباشش را تنها ناجيان ايران بدانند.

برادر حسن و برادر حسين در واقع سيماى كثيف و ان روى سكه حكومت ضد بشرى خمينى را نمايندگى ميكردند و خود بخشى از تراژدى ان رژيم در به خاك و خون كشيدن ارزشمندترين فرزندان اين مرز و بوم بودند.
حال بعد از حدود سى و اندى سال و باز شدن دست خمينى، خامنه اى و سپاه و ساير جانوران ولايت مدار در ايران و در گوشه و كنار جهان دوباره يكى ديگر از خود شيفتگان و شايد هم ذوب شدگان به نام برادر اميد با ژستى متفاوت و كلامى به غايت مبتذل، همان پروژه را با همان استدلال ها و البته اينبار بصورتى كمدى اجرا ميكند.
علت واقعى تمامى دلقك بازى هاى اينگونه كوتوله ها در فضاى مجازى و حقيقى را بايد فقط و فقط در نبود اتحاد ميان نيروهاى ازاديخواه و سرنگونى طلب دانست.

گرگ ها همراه و انسانها غريب
با كه بايدگغت اين حال عجيب