Skip to main content

از حق نگذرم ویدئوی طنز بسیار

از حق نگذرم ویدئوی طنز بسیار
کانال سیزده

از حق نگذرم ویدئوی طنز بسیار بسیار جالبی است. ولی با اینهمه، گمان نمی کنم اگر آقای دوشوکی هم بجای آقای روحانی بود، به کسی جز نزدیکان خودش اعتماد می کرد.
مهمترین مدرکم برای این ادعا، اپوزیسیون آشفته و متفرق جمهوری اسلامیست، که علیرغم تمامی تلاشها برای انسجام و اتحاد حول برنامه ای مشخص و مشترک برای حال و آینده ی کشور، در تمامی چهل سال گذشته هر گروهی از گروههایِ اپوزیسیون ترجیح میدهد بجای در کنار دیگران و همه ی ایرانیان بودن، فقط در کنار "اقوام"، نزدیکان و آشنایان خود باشد.
سالهاست آقای دوشوکی رنج تحقیق در باره ی اقوام و گروههای مختلف ملی کشورمان بخصوص مردمان بلوچ ایرانی را بر خود پسندیده است، حال سئوال اینجاست، چه میزان آقای دوشوکی موفق شده تا با دیگر اقوام ایرانی هم در تماسی مشترک برای ایجاد طرح و برنامه ای مشترک برای تمام ایران و مردمانش باشد؟

و لذا بر این باورم، آنچه در استبداد محمدرضاشاهی بر کشور و مردمانش گذشت، و آنچه در استبداد ولایت فقیهی خمینی - خامنه ای می گذرد، آئینه یِ تمام قدی از فرهنگ استبدادی حاکم بر کشورمان است، که متأسفانه بر اساس مستندات میتوانم ادعا کنم، که اپوزیسیونهای محمدرضاشاهی و ولایت فقیهی نیز تافته ای جدا بافته نبوده، و فرهنگ استبدادی بر جای جای گروههای اپوزیسیونی هم غالب است. و همین فرهنگ استبدادیست که مانع از انسجام و اتحاد اپوزیسیون ولایت فقیهی شده است