Skip to main content

یکی از طرحهای پیچیده و خطرناک

یکی از طرحهای پیچیده و خطرناک
بهمن موحدی(بامدادان)

یکی از طرحهای پیچیده و خطرناک وزارت بدنام اطلاعات آخوندی برای فریب مردم و برای توجیه بلندپروازیهای پان اسلامیستی و دخالتهای خونبار جمهوری اسلامی در خاورمیانه، تبلیغ و ترویج نوعی ناسیونالیسم و باستانگرایی دروغین و پوشالی است. رژیم، زیرنام ناسیونالیسم و باستانگرایی و احیای امپراطوری ایران باستان، به خیال خود می خواهد مردم را فریب داده وفرقه گرایی و کشتار خلقهای خاومیانه را توجیه کند.
فردی به نام امید دانا نیز در پیشبرد این خط شوم وزارت اطلاعات به شدت تلاش می کند و قصد فریب مردم(علی اللخصوص جوانان) را دارد. امید دانا ، رژیم پلید آخوندی را مدافع منافع ملی و یکپارچگی و تمامیت ارضی می داند! اما کیست که نداند رژیم پلید آخوندی در گفتار و کردار خود ضدملی و ضدایرانی است.
مهره ای به نام امید دانا در برنامه هایش با ادا و اطوار و آن طرز بیان چندش آور و مشمئز کننده اش به صورت لمپنیستی مشغول

ترور شخصیت چهره های مشهور اپوزیسیون است.
این فرد به قهرمانان ملی و مبارزین بزرگ ما از جمله دکتر مصدق، سردار جنگل میرزا کوچک خان، دکتر فاطمی، بیژن جزنی، خسرو گلسرخی، حمید اشرف و... توهین های زشتی را روا داشته است که به طور قطع دستور آن را از اربابان عمامه به سرخود گرفته است.
امید دانا به هرکسی که به نحوی مخالف رژیم پلید آخوندی است، حتی کسانی که جان خود را در راه آزادی ایران و ایرانی از چنگال خونین این پاسداران و آخوندهای پلید فدا کرده اند، توهین می کند، تهمت می زند، توهین جنسیتی می کند، دشنام می دهد.
امید دانا، همه هم و غم خود را به کار بسته تا اپوزیسیون را بی اعتبار کند و به خیال خود از چشم ملت بیاندازد.
به امید سرنگونی هرچه سریعتر رژیم ضدملی و ضدایرانی آخوندی.