Skip to main content

شور بختانه کار ما ایرانیان به

شور بختانه کار ما ایرانیان به
بهمن موحدی(بامدادان)

شور بختانه کار ما ایرانیان به جایی رسیده است که پهلوی چی ها نیز طلبکار شده اندو انتظار دارند که مردم ایران از آنها عذرخواهی کرده و خیانتها و جنایات آنها را به فراموشی بسپارند!!! زهی خیال باطل.
آقای محسن کردی آدرس عوضی می دهند و مغلطه می کنند. ایشان نباید فراموش کنند که این شاه خائن بود که با استبداد و خیانتهای خود ، زمینه را برای قدرت گرفتن خمینی خون آشام در سال 57 مهیا کرد و فاجعه جمهوری اسلامی را برای مردم ایران رقم زد و کشور را به ویرانی کساند.
باری، پهلوی چی ها با شانتاژ حمله می کنند و مدعی می شوند هرکسی سلطنت را به بازی دمکراسی نگیرد و به دمکراسی گردن ننهند دمکرات نیست. پهلوی چی ها تاریخ را به فراموشی می سپارند که مردم ایران یکبار شاه را در 25 مرداد 1332 فراری دادند و وی به یاری سی. آی. ای و آخوندهای مرتجع و لمپن ها با کودتای ضدملی 28 مرداد 32 بر سر کار آمد و بار دیگر در انقلاب

شکوهمند 22 بهمن ریشه این خاندان فاسد را بریدند و سلسله پهلوی و شاهنشاهی در ایران را برای همیشه منتقرض کردند.
آقای محسن کردی، این ما هستیم که از خاندان پهلوی طلبکاریم و از شما انتظار داریم که به رای مردم احترام بگذارید و یک بار برای همیشه گور سلطنت را همانگونه که مردم ایران کندند شما نیز بکنید.
اینکه خمینی جلاد از نفرت مردم ایران نسبت به سلطنت پهلوی سوءاستفاده کرده تا رژیم آخوندی را جایگزین آن کند ذره ای نیز از درجه نفرت مردم میهن ما از خاندان پهلوی نمی کاهد.
انقلاب ضدسلطنتی سال 57 به هرصورت برای نابودی رژیم پهلوی و محو سلاطین بود و روی کار آمدن رژیم پلید آخوندی کمکی به کسب آبرو برای سلطنت نمی کند. پهلوی چی ها ،این امید را به گور خواهند برد، مردم ایران هرگز ننگ سلطنت را تحمل نخواهند کرد.
باری، حقیقت این است که هرکسی که تلاش کند جایی برای پهلوی چی ها در صفوف اپوزیسیون ایران باز کند، خودش را از صف اپوزیسیون مترقی ایران کنار گذارده است ، و می خواهد تاریخ را به عقب برگرداند و در جبهه مرتجعین و استعمارگران سینه می زند، ننگش باد.