Skip to main content

این آقای بهمن، اول یک کامنت

این آقای بهمن، اول یک کامنت
کانال سیزده

این آقای بهمن، اول یک کامنت بدون نام خودش می گذارد و می پرسد فلانی (خودش) چه شد و چرا پیدایش نیست. و چند ساعت بعد خودش پیدایش می شود، و هنوز نرسیده شروع به تحریک و تشنج آفرینی و آلوده کردن فضای سایت و به جان هم انداختن همه می کند و شعار می دهد و داد و بیداد به راه می اندازد.
قبلا هم نوشته بودم که تمام رفتار های این شخص که همه چیزش را از شما پنهان کرده است و یک اسم مستعار کامل (نام کوچک و نام خانوادگی) برای خودش ساخته است به شدت شک برانگیز است.
از او بخواهید نام کوچک و نام خانوادگی واقعی، سابقه ای از فعالیت ها در قالب اپوزیسیون هوادار مجاهدین و کمونیست ها به طوری که قابل بررسی و راستی آزمایی باشد، یا هر چیزی که ثابت کند که حقیقتا او طرفدار مجاهدین و کمونیست هاست را در اختیارتان قرار دهد. و اگر این کار را به هر دلیلی انجام نمی دهید، شدیداً رفتار های او و

هدف نهفته در پشت کامنت هایش را تحت نظر بگیرید، یا ترتیبی دهید که کامنت هایش مثل خوانندگان دیگر، قبل از انتشار مورد بررسی قرار بگیرد.
مراقب حیله های دستگاه سایبری رژیم باشید. معمولاً آن کسی که به صورت غیر معمول و پر سر و صدا خیلی فحش و دشنام به رژیم می دهد، احتمال سایبری بودنش بیشتر از دیگران است.
این آدم، نه دوستدار مجاهدین است و نه کمونیست. قصدش هم دشمن تراشی برای مجاهدین و کمونیست ها در پوشش دفاع از آن هاست.