Skip to main content

توکلی میگوید " آدمی است اهل

توکلی میگوید " آدمی است اهل
کانال سیزده

توکلی میگوید " آدمی است اهل پراتیک " .
یعنی ایشان در - تئوری و اندیشه و فرهنگ و ژورنالیسم و اخلاق و سیاست و میهن دوستی.....و..... ضعیف است و ممکن است اشتباه کند یا انتخاب بد نماید.
پس بهتر است بجای اداره فردی، سایت را بشکل جمعی و شورایی اداره کند.
ولی- اگر این گروه مدیریت سایت از میان تجزیه طلبان و نژادگرایان ضد ایرانی و ضد فارس ترک- یا ازمیان سلطنت طلبان و جنگ طلبان باشد، آیا مشکل ابتذال فضای سایت حل شده است ؟ خیر !
اگر کسی مانند "احتر " بدون کنترل ،مدام مطالبی ضد ایرانی یا سکسی و پرنو یا تیلیغ فرهنگ مصرف سرمایه داری یا مطالب ضد ایرانی یا فیلم هایی که اغتشاش تفکر سیاسی نموده یا ازوتریک بودیستی ....و ..از رادیو ها و رسانه هایی دیگری مانند ؟رادیو زمانه ؟را در این سایت قرار داده و دنبال جنجال و هیجان باشد،و در کارش آزاد است،انتظار بهتری از این سایت میباشد ؟
توکلی باید میان ورشکستگی

تعداد کاربران و مراحعبن --- و ---- کیقیت روشنگری ترقی خواهی میهن پرستی انسان گرایی زبیاشناسی علم گرایی...... این رسانه، یکی را انتخاب کند. چون تجربه رسانه های دمکرات غرب مدام این وضعیت را نشان داده اند که هم دسترسی به خدا و هم خرما ،در قرن اطلاعات و گلوبال ،غیر ممکن است.
توکلی چون مرد" عمل " است و در تئوری و نظر، ضعیف است، با سانسور کمنت های ترقی خواهانه ایرانی، در این سایت ،خواسته و ناخواسته حامی فرهنگ راسیستی ترک و تجزیه ایران و تبلیغ جنگ و فاشیسم سقوط شده شاهنشاهی و اشاعه مطالب خرافاتی عرفانی سکسیستی و غیره میگردد.
چند رور پیش خانم اختر مقاله ای ازرادیو زمانه در باره "تفکر و سعادت با کمک عرفان و ازوتریک " در این سایت قرار داد . کمنت های مربوط به این نوشته خرافاتی را توکلی سانسور کرد چون زنها و بانوی ایرانی این مقاله را گذاشته بودند. و حالا گویا این نوشته در جایی قرار گرفته که دیگر نمی توان آنرا در اینجا پیدا کرد.
اینگونه رفتار شبه مافیایی توکلی در مورد حذف کمنت های انتقادی، نشان میدهند که اهل عمل بودن و فاقد نظر بودن وی، چه اشکالاتی را ایجاد میکند.