Skip to main content

یان این مطالب بخصوص برای

یان این مطالب بخصوص برای
جمال

یان این مطالب بخصوص برای کیانوش توکلی کە یک تنە سینە اش را در رابطە با زلزلە طبیعی سپر کرد و اکنون صداهائی بە گوش میرسد در رابطە با غیر طبیعی بودن زلزلە خالی از لطف نیست ،،،
این نظر معاون امنیتی سپاه ذلفقاری اسی و در زیر آن نظر پدر زلزلە شناسی ایران را نیز میزنم

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ذوالفقاری در پاسخ به این سوال که در روزهای ۲۹ آبان ماه و ۲۱ و ۳۰ آذرماه نور عجیبی در آسمان‌های ایلام، تبریز، شوشتر، مسجد سلیمان، گتوند و لالی با صداهایی عجیب توسط اهالی رویت و شنیده شده است، گفت: ما هم چنین موضوعاتی را در فضای مجازی دیدیم و در همین حد در جریان هستیم و هیچ گزارش رسمی در این باره نداشتیم. رده‌های نظامی و رده‌های پدافند هوایی هر کدام در حوزه‌های خودشان فعال هستند و اگر موضوع خاصی باشد به ما اعلام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از زمان وقوع زلزله ۷ و ۳ دهم ریشتری در مرز

عراق و کرمانشاه - حوالی ازگله (کرمانشاه) که پس‌لرزه‌های آن به کشورهای مجاور هم رسید، تاکنون حرف و حدیث‌های بسیاری در خصوص ارتباط وقوع این زلزله و همچنین زلزله‌های پس از آن با «آزمایشات پروژه هارپ» مطرح شده که البته معاون امنیتی وزارت کشور ارتباط زلزله با پروژه هارپ را رد کرده و می‌گوید که هیچ مبنای علمی ندارد.

نظر پدر علم زلزله‌شناسی ایران در مورد زلزله های اخیر کشور؛ بعید نیست هارپ باشد
۲ دیدگاه ارسال شده توسط: روح الله خزائی 04 دی 96 ساعت 21:14

زلزله های اخیر کشور، شایعات زیادی به دنبال داشته که یکی از آنها فناوری هارپ است؛ حالا پدر علم زلزله‌شناسی ایران مورد زلزله های اخیر و احتمال استفاده از فناوری هارپ در این زمین لرزه ها اظهار نظر کرده است.

پروفسور بهرام عکاشه متولد سال 1315 مسجد سلیمان، متخصص برجسته زلزله شناسی، زمین شناسی و پدر علم زلزله شناسی ایران است. او همیشه نسبت به احتمال بروز زلزله در تهران هشدار داده و طرفدار تغییر محل پایتخت به منظور به حداقل رساندن خسارت و تلفات این زلزله است.

http://gadgetnews.ir/233695/bahram-akasheh-iran-earthquake-harp/