Skip to main content

دکتر دوشوکی گرامی

دکتر دوشوکی گرامی
کانال سیزده

دکتر دوشوکی گرامی
بنده همیشه شما را انسان منطقی شناخته و میشناسم اما در اینجا با پوزش قیاس معالفارق فرمودید. مقایسه تقسیمات کشوری با تفسیمات جهانی که توسط استعمارگران انجام شده اصلا صحیح نیست. در یک کشور دمکرات (غیر فدرال) منافع بومی یک کشور بصورت عادلانه بین باشندگان آن تقسیم میشود در نتیجه اگر مساحت سرزمین الزاس و لورن در فرانسه کم یا زیاد شود هیچ تاثیری در اقتصاد مردم آن منطقه نخواهد داشت. اما فرض کنید در تقسیماتی که توسط استعمارگران در منطقه خاورمیانه انجام پذیرفت استانها نفت خیز عربستان از آن جدا میشد آیا وضعیت مردم عربستان به همین منوال بود؟
در محرومیت مردم مظلوم بلوچستان شکی نیست که در دوره حاکمیت شیعی آخوندی بسیار بدتر شد. تبعیضات بر علیه این مردم بیداد میکند که نتیجه آن خروش کور بعضی از گروههای مسلح بصورت اعمال تروریستی میباشد.
وقتی انسانی معتدل و میانه رو همچون

مولانا عبدالحمید تحمل نمیشود نمیتوان انتظاری غیر از خشونت و کشتار داشت. باید مسئولین استان از همان منطقه باشند و مردم به حقوق شهروندی خود نائل شوند. در انتخاب وزرا و ریاست جمهور و.... نبایستی هیچ فرقی بین بلوچ و کرد و فارس و ترک و... وجود نداشته باشد اینگونه است که ما میتوانیم به حقوقی که مستبدین از مردم سلب نمودند نائل شویم و لاغیر اگر کل ایران هم به بلوچستان داده شود فرقی در وضعیت مردم مظلوم بلوچ بوجود نمی آید.