Skip to main content

خانم اشرف دهقانی ، به هیچ

خانم اشرف دهقانی ، به هیچ
بهمن موحدی(بامدادان)

خانم اشرف دهقانی ، به هیچ عنوان مدافع تجزیه و تکه پاره شدن ایران نیستند. منظور ایشان در مورد "سرنوشت ملی" ، وتصمیم گیری در خصوص آن ،همان حق تعیین سرنوشت در چارچوب جغرافیای ایران می باشد.
هیچ کمونیست راستینی (مانند خانم اشرف دهقانی) اصلا نمی تواند که با تجزیه ی ایران موافق باشد. تجزیه و تکه پاره کردن ایران ، سیاستی امپریالیستی و صهیونیستی است.
آذربایجان و یا هرجای دیگر قسمتی از خاک ایران است و این حق تمامی مردم ایران است که باید در این مورد تصمیم بگیرند.
باری ، همانطوری که خانم اشرف دهقانی گفتند، باید مردمان ایران به طور متحد علیه رژیم ضدخلقی آخوندی مبارزه کنند و این رژیم پلید را به زباله دانی تاریخ بیفکنند.
خلق معترض ایران به مدافع و مهاجم نیز نیاز دارد. مردم به رزمنده ای که در صحنه، جلادان و چماقداران رژیم را تنبیه می کند بهتر و سریعتر باور می آورند تا کسی که تنها به محکوم کردن ...

نظری آنها اکتفا می کنند.
باید محرومان را از مسخ رژیم ساخته بیرون کشید و به آنها اندیشه ورزی و دانش گری آموخت.
روند آگاه سازی مردم در برگیرنده ی یک تلاش همزمان نظری و عملی است. هم کار روشنگری می خواهد و هم اقدام مسلحانه بر علیه دشمنان طبقاتی خلق و حافظان و عاملان اجرایی آنها. بدون عمل مشخص بر علیه نظام حاکم، توده ها با صرف حرف و تحلیل به تشخیص دهی دشمن نائل نمی شوند. کنش قهر آمیز هدفمند بر روی افراد و مکانهای نمودوار و سمبلیک، پیام معنی داری را برای توده های اسیر فقر مادی و فرهنگی در بر دارد که نیاز به توضیح نظری زیادی ندارد.
هدف قرار دادن پاسداران و بسیجیان و آخوندهای جنایتکار به همان اندازه آگاهی بخش است که هدف قرار دادن سرمایه داران و آقازاده ها، به آتش کشیدن کلانتری ها و پایگاههای بسیج همانقدر معنی دارد که به آتش کشیدن بانک و استثمارگاههای اقتصادی و کاخ ها و ویلاهای نوکیسه ها و غارتگران.
باید با راه جنبش سرخ انقلابی و پیکار مسلحانه ی توده ای، رژیم پلید آخوندی را از جای برانداخت.
زنده باد خلق آگاه، مبارز و انقلابی ایران
سرنگون باد رژیم پلید آخوندی
برقرار باد جمهوری دمکراتیک مردم ایران
***به امید پیروزی خلق قهرمان ایران***