Skip to main content

یکی از دوستان سوال کرد:"آقای

یکی از دوستان سوال کرد:"آقای
کیانوش توکلی

یکی از دوستان سوال کرد:"آقای توکلی عزیز ظاهرا شما قادر به دیدن کامنتهای فیسبوکی نیستید. برای همین کامنت را اینجا مجددا تکرار میکنم:
قای توکلی عزیز. یک انسان دمکرات همیشه باید از انتقاد استقبال کند دلایل بسیاری هم دارد که لازم نیست در این مجال کوتاه به آن پرداخته شود. اما در مورد انتقاد شما به پ ی د سوالی دارم و هم اینکه توجه شما را به چند نکته جلب میکنم:

1. سوال: آیا امکانش هست که لینک این مطلب لوموند در مورد محاصره شهری که حتی یک کرد هم در آن زندگی نمیکند را در اینجا بیاورید.
2. شما همین مطلب را در دو جای دیگر هم آورده اید( تا آنجا که حافظه ام یاری میکند در یک کامنت دیگر و یک بار هم در مصاحبه با یکی از فعالین سیاسی). آنگونه که پیداست انتقاد دیگری که مستند باشد به خاطرتان نرسیده است و گرنه همین مطلب را تا حال 3 بار تکرار نمیکردید. اگر اشتباه میکنم لطفا مرا روشن سازید."

خیر ، این مطلب سر مقاله لوند را دریکی از مقالات سایت آقای علیرضا اردبیلی خوانده ام. اینکه این ادعا مقاله لوند درست و یا غلط باشد ولی اینکه یک سازمان و یا جبهه کردهای سوریه و یا عراق به کمک آمریکا و اسراییل بخواهند معآدلات سیاسی منطقه را بسود ملل دیگر تغییر دهند و بعبارت دیگر دست به پاک سازی نژادی بزنند، طبیعتا با واکنش ملت های دیگر مواجه خواهند شد، من تاکید کرده ام ، که اطلاعات من در مور اهداف و تقشه های مجهز کردن نیروی 30 هزار نفر کردها ی سوریه توسط آمریکا کم است ولی همین‌قدر می دانم مقابله با داعش بهانه تغییر نقشه سیاسی منطقه شده است.درک و شناخت از نقشه های قدرت های بزرگ جهانی و منطقه ای در تصمیم گیری و یا اظهار نظر فعالین سیاسی رابطه مستقیم دارد. شخصا اعتراف می کنم که اطلاعات من در این زمینه کم است ، از این رو علاقمندم تا اطلاعات بیشتری در این خصوص بدست آورم